Avatar billede maxy Nybegynder
23. november 2004 - 18:14 Der er 20 kommentarer

gaming bærbar

Jeg har være på udkik efter en gaming bærbar, og jeg faldt over Toshiba p20 (http://www.bob.dk/?group=400&gruppeNummer=402&vareNummer=PSP26E-0J1X1-DK)

Vil den være god til gaming, og vil dens 128 mb grafikkort være nok til at kunne trække spil som doom3, NFSU2, HL2, osv.?

Hvis der er nogen der kender en bedre bærbar, til ca. samme pris vil jeg også gerne høre den.
Avatar billede anderas Nybegynder
23. november 2004 - 18:22 #1
Det ser ud til at den har et nvidia 5700 Mobile. Det er godt nok ikke det bedste du kan få...! Enten køb en med radeon 9800 mobile, eller nvidia 6800 mobile. Det vil nok virke meget bedre med Doom3 og Half-life2.
Avatar billede freehelp Praktikant
23. november 2004 - 18:37 #2
Grafikkortet holder ikke til tunge spil
Avatar billede freehelp Praktikant
23. november 2004 - 18:38 #3
Avatar billede driis Nybegynder
23. november 2004 - 18:41 #4
Jeg har et bud:
http://alienware.com/Product_Pages/notebook_gaming.aspx

Dog ærgerligt at den skal bestilles i Tyskland, hvorfor den heller ikke har DK tastatur.
Avatar billede freehelp Praktikant
23. november 2004 - 19:14 #5
Hvorfor smide lidt urealistisk bud
Avatar billede maxy Nybegynder
23. november 2004 - 19:39 #6
Nu ved jeg sku ik hvad jeg skal gøre, hvis den ikke dur, hvad gør så? Jeg vil helst have en 17" skærm, ellers skal den bare kunne spille de tunge spil.

Vil jeg overhovedet ikke kunne klare mig med dens grafikkort, eller kan det godt lige gå?
Avatar billede freehelp Praktikant
23. november 2004 - 19:43 #7
Prisen er jo totalt sindsyg!

Grafikkortet holder slet slet ikke til det du ønsker dig. En bærbar bliver aldrig en spillemaskine ligemeget hvilke grafikkort de smider i den. Problemet på en bærbar, er at det er et lille integreret "samfund" uden mange muligheder for at slippe af med varmen, som vil opstå under hård belastning.

Til den pris kan du få meget mere powerfulde maskine, dog kun med widescreen
Avatar billede maxy Nybegynder
23. november 2004 - 19:45 #8
kunne du give et eksempel :)?
Avatar billede freehelp Praktikant
23. november 2004 - 19:46 #9
http://www.laptop4u.dk/varer.php?serie=Vega259

http://www.laptop4u.dk/varer.php?serie=VegaPROZ7

Begge Asus produceret laptops af meget meget høj kvalitet!

I den prisklasse du selv er i + få kroner, er der denne drømme maskine
http://www.laptop4u.dk/varer.php?vare=22161

Læg mærke til det er en dothan 2000 som levere en kraffuld ydelse.
Avatar billede freehelp Praktikant
23. november 2004 - 19:49 #10
Her er det Dansk design i klasse, som igen yder som ti heste.
http://www.pc-direct.dk/Configurator.aspx?ID=604

Der er her også mulighed for at få den 1 2000GHz dothan platform.

Zepto leveres med HDD med 7200RPM som er klart godt hvis man har krav til hurtig harddisk(HDD)
Avatar billede maxy Nybegynder
23. november 2004 - 21:08 #11
Er 64 ram på grafikkortet, og 2gzh virklig nok?
Avatar billede maxy Nybegynder
23. november 2004 - 22:58 #12
Jeg fandt selv den her
http://www.hexus.net/content/reviews/review.php?dXJsX3Jldmlld19JRD05MDU=
Den må man da sige man kan spille på.
Avatar billede tronic1 Nybegynder
24. november 2004 - 00:23 #13
Det siges, at en Centrino CPU's ydelse kan ganges med 1,5 for at få den "sammenlignelige" hastighed med andre CPU'er. Så den svarer til en std 3 ghz
Avatar billede varmeskud Praktikant
24. november 2004 - 00:40 #14
off topic

tronic1 - er det ikke gange 1.8? syntes jeg nemlig lige at have fået at vide at en kammerat der er ved at uddanne sig til IT nørd. men er ikke sikker men hørte det bare lige.
Avatar billede tronic1 Nybegynder
24. november 2004 - 08:55 #15
ikke helt sikker, men det vist noget deromkring... (hvis det er 1,8, så er min laptop hurtigere end jeg troede :)
Avatar billede freehelp Praktikant
24. november 2004 - 11:00 #16
Centrino CPU's---> Der er ikke noget der hedder centrino CPU!

Du vil ikke mærke forskel på 64 og 128MB RAM.
HVIS man skal gange er det med 1.5

Jeg arbejder for 3 firmaer som jeg tester maskiner fra, så ved hvad jeg snakker om
Avatar billede varmeskud Praktikant
24. november 2004 - 11:08 #17
Okay havde bare hørt det med 1.8...ved ellers intet så det skal nok passe... :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
01. december 2004 - 18:59 #18
Spændende med feedback her!?
Avatar billede freehelp Praktikant
12. december 2004 - 10:58 #19
Mon ikke det snart blev tid til at få kastet lidt feedback eller en afslutning herinde!??
Avatar billede freehelp Praktikant
24. december 2004 - 12:48 #20
Kunnne du evt bruge samme tid her nu på feedback, som du brugte da du oprettede spørgsmålet!?