Avatar billede jacob_mortensen Nybegynder
23. november 2004 - 17:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Valg af bærbar

Hej derude.

Jeg har en ven der skal have en ny bærbar og så har vi været ude og kigge på nogle, men vi har ikke lige kunne finde en som vi sagde "det skal være den", så vi håber at der er nogle herinde der kan hjælpe.

Den skal have en godt GFX kort og må koste omkring 8000kr
Avatar billede anderas Nybegynder
23. november 2004 - 17:59 #1
Normalt får man ikke lige et godt GFX kort samtidig med den lave pris (8000kr.)... Men ellers ville jeg råde din ven til at købe en iBook. Med den får man et ATI 9200, som er et udmærket kort til prisen.

DKK 8.499,00
1.2GHz PowerPC G4
512K L2 cache (at 1.2GHz)
12-inch TFT Display
1024x768 resolution
256MB DDR266 SDRAM
30GB Ultra ATA drive
DVD/CD-RW drive
ATI Mobility Radeon 9200
32MB DDR video memory
AirPort Extreme built-in

Når du køber Apple så ved ud også hvad du får. Der er for underlige intel/amd fabrikanter af bærbare på markedet, som 100% vil give problemer. Udover det slipper du med bøvl med Windows, som virus og spyware. Og så er trådløst b/g netværk ikluderet i prisen!
Avatar billede freehelp Praktikant
23. november 2004 - 18:40 #2
Avatar billede freehelp Praktikant
23. november 2004 - 18:41 #3
Du skal 2-2500 kr længere op før du får kvalitets bærbare med kvalitets grafikkort. Læs mine artikler og vend tilbage med dine spørgsmål så skal jeg hjælpe dig
Avatar billede freehelp Praktikant
01. december 2004 - 18:59 #4
Spændende med feedback her!?
Avatar billede freehelp Praktikant
12. december 2004 - 10:58 #5
Mon ikke det snart blev tid til at få kastet lidt feedback eller en afslutning herinde!??
Avatar billede freehelp Praktikant
24. december 2004 - 12:48 #6
Kunnne du evt bruge samme tid her nu på feedback, som du brugte da du oprettede spørgsmålet!?
Avatar billede jacob_mortensen Nybegynder
06. januar 2005 - 12:40 #7
Beklager lige at jeg ikke har skrevet noget i lang tid. Jeg brugte din guide som du gav mig og fandt en fin bærbar, så hvis du laver et svar, så kan du få dine point.

Tak for hjlæpen :)
Avatar billede freehelp Praktikant
06. januar 2005 - 13:19 #8
Min hjælp er gratis herinde - så smid et svar selv og tag point tilbage :)
Avatar billede jacob_mortensen Nybegynder
06. januar 2005 - 15:55 #9
Jamen jeg takker da :)
Avatar billede jacob_mortensen Nybegynder
06. januar 2005 - 15:55 #10
::)