Avatar billede konne Nybegynder
23. november 2004 - 08:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

spørgeskema

Hej!
Jeg vil gerne have udarbejdet en mindre undersøgelse til internt brug. Dvs at jeg har nogle forskellige spørgsmål som folk skal svare på ved svar som - JA - NEJ! Dog vil jeg gerne have opsat nogle regler, f.eks ved et svar som "JA", skal spørgsmål nummer 8 kommer istedet for spørgsmål nummer 5 hvis personen nu havde svaret "NEJ".
Samtidig skal det kun være muligt at sætte et kryds, dvs at man ikke kan svare både "JA" og "NEJ" til samme spørgsmål.
Spørgeskemaet skal ikke ligge på nettet, men blot være til at sende rundt via mail, evt. som et word dokument eller andet program som mange bruger.

Håber der er nogen som hjælpe med dette eller blot har erfaringer inden for dette?????

(man ser det jo hver dag på nettet....)
Avatar billede espersen Novice
23. november 2004 - 09:29 #1
Jeg kan sætte det op for dig - men ikke for point desværre. Send mig gerne dine spørgsmål og jeg vil give dig en pris.

Jeg vil så tage mig af at sætte dine spørgsmål i skemaet med regler som du ønsker. jeg indsamler data via internet - på en helt sikker måde.

Du får data leveret i fx. excel med grafer over hvordan der er besvaret - hvilket virkelig spare tid mht. at udarbejde rapporter. Du kan også få data leveret i andre formater.
Avatar billede konne Nybegynder
23. november 2004 - 09:48 #2
det lyder jo ikke tosset, men det er jo den nemme løsning:). Jeg vil jo meget gerne selv i gang med dette, så nogle værktøjer eller ideér ville være mere passende for mig.
Avatar billede espersen Novice
23. november 2004 - 09:52 #3
Med word-skemaer kan man hurtigt drukne i papir - og det er kedeligt at indtaste svarene i fx. et excel-ark ;o|

Ellers skal/bør du lave noget PHP/ASP - evt. i komnbination med MySQL og derved lade dem besvare spørgsmål - men så kan det være svært at undgå at nogle svarer flere gange (et evigt tilbagevendende problem/udfordring). MEN det tager tid.
Avatar billede konne Nybegynder
29. november 2004 - 19:59 #4
ok