Avatar billede weeelo Nybegynder
22. november 2004 - 23:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Nyt design..

Jeps.. Jeg roder i øjeblikket med en forandring til wwww.footballworld.dk - forandringen kan følges her:

www.footballworld.dk/ny , men jeg vil gerne have lidt feedback med på vejen, så det nye design bliver så brugervenligt og rart at se på som muligt, og så må det selvfølgelig også godt være pænt at se på..

Kommentarer mm. er meget velkomne..!
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. november 2004 - 23:09 #1
Ville nok samle linksne lidt. Og der kommer horisontel scrollbar i 1024*768 oplösning.
Avatar billede weeelo Nybegynder
22. november 2004 - 23:17 #2
Jeg er endnu ikke helt klar over hvordan min menu-opbygning skal være.. Under de forskellige lande/turneringer skal der være 3 under-kategorier, som også skal vises på en smart måde.

Den horisontale scrollbar skal jeg da af med.!

Nogle ideér til en menu?
Avatar billede weeelo Nybegynder
22. november 2004 - 23:22 #3
Mht til den horisontale scrollbar, så har jeg sat mit table til 100%, hvoraf der 160px til venstre-menuen og 160px til højresiden. I midten har jeg så selve indholdet hvor jeg også har sat den til 100%, så burde den da justerer sig selv efter opløsning eller er jeg helt gal på den her..?
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. november 2004 - 23:27 #4
Brug pixler hele vejen.
Jeg har en javascriptmenu, som expanderer når man trykker på den (et mappeträ som i stifinderen), hvis du er interessede.
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
23. november 2004 - 01:04 #5
her er der en god side med tree menu:

http://www.destroydrop.com/javascripts/tree/

der er mulighed for at se ex....
http://www.destroydrop.com/javascripts/tree/example/
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. november 2004 - 01:40 #6
hacicambaz>>Hvorfor lägger du det som et svar??? Det er ikke det han spörger om.
Avatar billede weeelo Nybegynder
23. november 2004 - 21:09 #7
En der ved hvordan jeg undgår den lille streg der er mellem toppen og venstre-menuen..?
Avatar billede weeelo Nybegynder
30. november 2004 - 19:43 #8
michael stim.. svar..?
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. november 2004 - 19:49 #9
Okidoki.