Avatar billede smoother Nybegynder
22. november 2004 - 12:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke installere flash

Hej allesammen,,,

Jeg har mange gange prøvet at installere flash men det vil aldrig fungere. Når jeg går ind på Macromedia´s hjemmeside og sætter den til at downloade, burde den automatisk installere, men det gør den heller ikke. Hvad gør jeg forkert?
Jeg er ved at blive sindssyg!

På forhånd tak!

        /Smoother
Avatar billede haverslev Novice
22. november 2004 - 20:28 #1
1. Er du logget på pc`en med administarator rettighed ?
(ellers får du ikke lov at installer noget som helst)

http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash

2. hvis du har SP2 installeret, skal du være opmærksom på "blokeringen" i Internet explorer - er også vist på macromedia siden.
Den skal du klikke på for at installere.
Avatar billede smoother Nybegynder
24. november 2004 - 01:52 #2
er admin og har ikke sp2, kan ikke få det til at virke.....
Avatar billede haverslev Novice
24. november 2004 - 07:51 #3
Prøv lige at åbne IE, klik på funktioner, klik på internetindstillinger, klik på Faneblad: Generelt, klik på knappen Slet cookies og på knappen Slet filer.
Avatar billede smoother Nybegynder
24. november 2004 - 09:34 #4
det har jeg nu prøvet, men heller ikke det virker, desværre... kan det være nogle programmer jeg har installeret?
Avatar billede haverslev Novice
24. november 2004 - 09:49 #5
Snavs/spyware på pc`en:
Hent og installer programmet Spybot:
http://www.safer-networking.org/en/download/index.html
og opdatere det, kører programmet ved at klikke på "Check for problems". Den finder helt sikkert en del "snavs", hvis det er første gang, det bliver kørt på pc`en.

Det Spybot finder af "snavs", klikker du på "fix selected problems", klik "Yes" og der vil komme grønne flueben udfor hver enkelt linie, efterhånden som den "fixer" dem.
Der kommer så en boks "XX antal fixed" - Klik OK.
Herefter klikkes på knappen "Immunize" i venstre side, og den checker alle "bad products", klik på "+ imunnize", og du kan lukke programmet spybot.

Kør en tur med denne:  http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe - Virusscanner.
Aktiver det hele i opsætningen derinde, så den kan skanne alt igennem.
Avatar billede smoother Nybegynder
24. november 2004 - 15:23 #6
har prøvet ovenstående, heller ikke det virker.... Tak fordi du gider at hjælpe *s*