Avatar billede oeglen Juniormester
22. november 2004 - 10:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skiftning af LCD-display i mobil telefon.

Jeg har ødelagt mit LCD-display i min nye Nokia 6100. Jeg kan se på nettet at man kan købe et nyt rimeligt billigt. Jeg er rimelig snild med fingerne, men er det umuligt at skifte dette display..har en Torx nr.6. Er der noget man skal være opmærksom på...??
Avatar billede baremig1981 Nybegynder
22. november 2004 - 10:50 #1
Nej ikke udover ikke at smide skruerne væk også skal du så helst sørge for at købe et Display med Ramme da det er noget lettere..
kik eventuelt hos www.mobilunlock.dk
men det er forholdsvist nemt at skifte Displayet...
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
22. november 2004 - 16:57 #2
du skal kigge godt efter priser, jeg købte display m. ramme til en 3310 for ca 100kr + forsendelse. jeg kan desværre ikke huske firmaet, men jeg kan huske at Thansen var 2,5 gg så dyr!!
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
22. november 2004 - 16:58 #3
skruerne koster 4-8kr stk.
Avatar billede smikkel Nybegynder
22. november 2004 - 17:55 #4
Avatar billede oeglen Juniormester
09. december 2005 - 14:58 #5
der
Avatar billede oeglen Juniormester
09. december 2005 - 14:58 #6
der