Avatar billede mnt Nybegynder
22. november 2004 - 09:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jeres input

Hej..
Jeg vil høre jer om nogle idéer til et reklamebureaus nye hjemmeside.
Sitet skal være nyt, spændende og anderledes. Der er kompetencer lige fra håndtegning til illustrationer, lyd/video, foto osv.

Kom med nogle idéer, tak.
Avatar billede arnums Nybegynder
22. november 2004 - 11:47 #1
Hvad er navnet på bureauet?
Bestemte farver?
Størrelsen på siden?
Skal der være flash og lign. på siden?
Musik?
Avatar billede mnt Nybegynder
22. november 2004 - 12:38 #2
Ja det er jo sådanne ting vi søger idéer til.

Kan ikke oplyse bureauets navn.

1) Farver er pt. i den mørke skale (rød/sort), men det vides endnu ikke om disse farver fortsætter.
2) Størrelsen er heller ikke bestemt, men sikkert en 760px width max.
3) Vi har snakket om at lave noget flash, f.eks. et kryds og bolle spil for at få den besøgende hængere, men vi ønsker hellere nogle fede idéer fra jer af... - Så nej, ikke det store flash.
4) Musik. Ja/nej.

Ja, som sagt søger vi en masse gode idéer og forslag til det kommende site, så dine spørgsmål er svære at svare direkte på.. Bare Fyr Løs!
Avatar billede mnt Nybegynder
22. november 2004 - 17:10 #3
Lukker
Avatar billede arnums Nybegynder
22. november 2004 - 18:22 #4
Og så lukker du spørgsmålet efter 7 timers online......