Avatar billede tcw_monty_pyton Nybegynder
22. november 2004 - 00:30 Der er 2 kommentarer

Half life 2

I kapitlet "Highway 17" skal man krydse en bro, jeg har klaret mig over til sidste bropille, men hvordan kommer man videre derfra?
Avatar billede skau Nybegynder
22. november 2004 - 08:40 #1
Fandt den her:
After the crane set the car off roughly, step out and with Gravity Gun again to put up. Mountain up, with turbo over digs.
Northern Petrol: turn down with the large crane bridge, car on the other side set off.
In order to switch the field off, which away-shoot brake wedges at the car with the generator with the Gravzty Gun.
At the railway bridge right door is below the field. By the door and over the steel girders into the area with the field. By the field at the plug shoot. Button in the back at the wall press. Back.
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
23. november 2004 - 21:09 #2
Har du et screenshot så jeg ka se hvor du præcist er? Det er der hvor man skal gå nedenunder broen ikke? Er det ikke et strømstik du kan hive ud?