Avatar billede prunka Nybegynder
21. november 2004 - 20:59 Der er 5 kommentarer

Microsoft Outlook problem - fuldførelse af navne

Hej, jeg har et proglem. Jeg har lige fået en ny computer, og har installeret microsoft outlook med e-mail og adressekartotek. Når jeg skrivede tre boksaver af et navn eller e-mail fik jeg valgmuligheder af nogle navne som jeg kunnu vælge. Det gør jeg ikke nu på den nye computer, og det er meget irreterende at gå ind i adressekartoteket hver gang man skal skrive en e-mail. Håber på et svar med hjælp.
21. november 2004 - 21:02 #1
denne opslagsliste bliver genereret ud fra de adresser, som du sender til. Dvs at det er ikke fra din kontktliste. Så med tiden, vil det fungere sådan igen.

Men typisk kan du stadig bare skrive en del af navnene. Ved afsendelse eller ved tryk på "check navne" vil den slå op i kontaktlisten og finde navne, som matcher.
Avatar billede prunka Nybegynder
22. november 2004 - 15:04 #2
Men kan man ikke flytte denne opslagsliste over i det nye outlook?
Avatar billede mile Juniormester
16. december 2004 - 12:04 #3
Jo det kan du godt, så skal du søge efter Outlook.nk2 og kopiere den til samme sted på ny pc.
Avatar billede prunka Nybegynder
16. december 2004 - 15:18 #4
Hejsa igen, jeg har prøvet at søge efter "Outlook.nk2" og ".nk2", og den finder ingenting :(
Avatar billede mile Juniormester
17. december 2004 - 08:13 #5
OK - det kan være fordi din profil hedder noget andet - prøv:

*.nk2