Avatar billede crappy- Nybegynder
21. november 2004 - 15:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skærm går ud i få sekunder

Hey!
Min skærm går af og til ud i nogen sekunder. Det sker oftest hvis jeg er inde i spil, det er dog også sket ude i windows. Den bliver ligepludselig helt sort, så hvis jeg bevæger musen lidt, "tænder" den igen (Den tænder også selvom jeg ikke bevæger musen, der går bare lidt længere tid)

Nogen der ved hvordan jeg kan afhjælpe problemet, uden at købe ny skærm?
Avatar billede rass.dk Nybegynder
21. november 2004 - 16:42 #1
Hej...
Jeg har samme probZ...
Men Det sker dig efterhånden tit.. Men kun i win. (skal dog ikke gøre noget med musen)
Så det må være softwaren... Da jeg har testet med en anden skærm også.
:o)
Men er blank mht. fejlen desv...
så Jeg skal nok læse med her.. mvh. Rass
Avatar billede crappy- Nybegynder
28. november 2004 - 19:47 #2
Det endte så med at den slet ikke kunne tænde mere, og hvis den gjorde var der kun "striber/flimmer"..
Avatar billede crappy- Nybegynder
01. februar 2005 - 16:43 #3
Endte med den brændte af