Avatar billede googolplex Novice
20. november 2004 - 16:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Robots.txt - undgå indeksering midlertidigt

Jeg har følgende robots.txt liggende i web-roden (/robots.txt):

User-agent: *
Disallow: /

Men jeg vil kun forhindre indeksering midlertidigt og jeg er lidt i tvivl om hvorvidt Google m.fl. begynder indekseringen igen, når jeg på et tidspunkt fjerner/ændrer robots.txt ? Det skulle de nemlig meget gerne :)

Lig venligst kun en svar hvis I er 100% sikre!
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. november 2004 - 17:55 #1
Google vil med 100% sikkerhed indexisere igen når disse entries fjernes, men der kan godt gå lidt tid.

Dette er naturligvis afhængig af at du ikke har begået noget google ikke acceptere og at du faktisk har links fra andre sites, der peget på dit site
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. november 2004 - 00:03 #2
Takker for point, skriv i denne post når du fjerner entriesne i robots text og dit site er klar, så kikker jeg forbi og ser om der skulle være noget der fornærmer google
Avatar billede edb-fix.dk Nybegynder
25. november 2004 - 22:41 #3
du kunne jo også i html koden skrive :

<meta name="robots" content="noindex,nofollow"> eller
<meta name="robots" content="index,nofollow">

;-))