Avatar billede tfswebguy Nybegynder
20. november 2004 - 12:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hvad synes i om http://dtweb.lir.dk/forum/

Ville lige høre hvad i synes om http://dtweb.lir.dk/forum/ ??
Der er ingen grafik pga. linjens hastighed, som altså kun er 128kB/s men ellers...

Log evt ind som:
brugernavn: test
kodeord: test

hvis i ikke selv vil oprette en bruger
Mvh Daniel Truelsen
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. november 2004 - 12:41 #1
Den er lidt tom, for at sige det mildt. Linksne er for utydlige.
Alle kategorier i spörgsmål linker til HTML-kategorien.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
20. november 2004 - 12:43 #2
Og så har du dobble border i den nederste del
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. november 2004 - 12:44 #3
Den tänker lidt länge når du trykker på et link.
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
20. november 2004 - 12:46 #4
hmortensen > double border? Har kun en ved mig, kan du evt tage screenshot, eller noed?
michael_stim > Det er fordi forbindelsen er mega langsom (Den kan kun sende med 12-16 kb/s)
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. november 2004 - 12:52 #5
UPS. Gemmer du kommentarene i en session, hidden eller sådan noget? Når man opdaterer sender den svaret en gang til.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
20. november 2004 - 12:54 #6
Den er 2px heller vejen rundt, på nær i den øverste celle, der er den 1px
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
20. november 2004 - 12:55 #7
nej, men "Opdater" > Send forespørgsel igen.. kunne være jeg skulle lave en redirect måske? Ved det ikk helt :s
Men kigger lige på sourcen

hmortensen > Ja nu du siger det, :s hehe.. fikser jeg lige :D
Avatar billede hmortensen Nybegynder
20. november 2004 - 12:57 #8
Og så ville jeg nok finde nogle farver med mere kontrast. Jeg sidder på en bærbar lige nu, og jeg skal tippe skærmen helt perfekt for at kunne se noget
Avatar billede haute Nybegynder
20. november 2004 - 19:16 #9
Først og fremmest:
Det tager 15 sekunder fra jeg har klikket på dit link til siden er loadet.. Ikke fedt

Farverne er direkte ubehagelige, det får du vel ændret.

Til gengæld er det helt iorden det system du har lavet, der mangler bare noget design, så det tiltaler en lidt mere..
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
28. april 2006 - 10:45 #10
Lukket