Avatar billede knoxi Nybegynder
19. november 2004 - 21:36 Der er 10 kommentarer

Oversættelse til senest Mandag morgen.

er der nogle af jer derude der gider oversætte dette fra engelsek til dansk for mig ? der er 100point for det :D mvh. Nikolaj

her kommer det der skal oversættes:
**************************
<?php
    $GLOBALS['fc_config']['languages']['en'] = array(
        'name' => "English",

        'messages' => array(
            'ignored' => "'USER_LABEL' is ignoring your messages",
            'banned' => "You've been banned",
            'login' => 'Please login to the chat',
            'wrongPass' => 'Incorrect user name or password. Please try again.',
            'anotherlogin' => 'Another user is logged in with this user name. Please try again.',
            'expiredlogin' => 'Your connection has expired. Please re-login.',
            'enterroom' => '[ROOM_LABEL]: USER_LABEL has entered at TIMESTAMP',
            'leaveroom' => '[ROOM_LABEL]: USER_LABEL has left at TIMESTAMP',
            'selfenterroom' => 'Welcome! You have entered [ROOM_LABEL] at TIMESTAMP',
            'bellrang' => 'USER_LABEL rang the bell',
            'chatfull' => 'The chat is full. Please try again later.',
        ),

        'usermenu' => array(
            'profile' => 'Profile',
            'unban' => 'Un-ban',
            'ban' => 'Ban',
            'unignore' => 'Un-ignore',
            'fileshare' => 'Share File',
            'ignore' => 'Ignore',
            'invite' => 'Invite',
            'privatemessage' => 'Private message',
        ),

        'status' => array(
            'here' => 'Her',
            'busy' => 'Busy',
            'away' => 'Away',
            'brb'  => 'BRB',
        ),

        'dialog' => array(
            'misc' => array(
                'roomnotfound' => "Room 'ROOM_LABEL' not found",
                'usernotfound' => "User 'USER_LABEL' not found",
                'unbanned' => "You were un-banned by user 'USER_LABEL'",
                'banned' => "You were banned by user 'USER_LABEL'",
                'unignored' => "You were un-ignored by user 'USER_LABEL'",
                'ignored' => "You were ignored by user 'USER_LABEL'",
                'invitationdeclined' => "User 'USER_LABEL' declined your invitation to room 'ROOM_LABEL'",
                'invitationaccepted' => "User 'USER_LABEL' accepted your invitation to room 'ROOM_LABEL'",
                'roomnotcreated' => 'Room was not created',
                'roomisfull' => '[ROOM_LABEL] is full. Please choose another room.',
                'alert' => '<b>ALERT!</b><br><br>',
                'chatalert' => '<b>ALERT!</b><br><br>',
                'gag' => "<b>You've been gagged for DURATION minute(s)!</b><br><br>You may view messages in this room, but not contribute ".
                        "new messages to the conversation, until the gag expires.",
                'gagconfirm' => 'USER_LABEL is gagged for MINUTES minute(s).',
                'alertconfirm' => 'USER_LABEL has re333ad the alert.',
                'file_declined' => 'Your file was declined by USER_LABEL.',
                'file_accepted' => 'Your file was accepted by USER_LABEL.',
            ),

            'unignore' => array(
                'unignoreBtn' => 'Un-ignore',
                'unignoretext' => 'Enter un-ignore text',
            ),

            'unban' => array(
                'unbanBtn' => 'Un-ban',
                'unbantext' => 'Enter un-ban text',
            ),

            'tablabels' => array(
                'themes' => 'Themes',
                'sounds' => 'Sounds',
                'text'  => 'Text',
                'admin'  => 'Admin',
                'about' => 'About',
            ),

            'text' => array(
                'itemChange' => 'Item to Change',
                'fontSize' => 'Font Size',
                'fontFamily' => 'Font Family',
                'language' => 'Language',
                'mainChat' => 'Main Chat',
                'interfaceElements' => 'Interface Elements',
                'title' => 'Title',
                'mytextcolor' => 'Use my text color for all received messages.',
            ),

            'sound' => array(
                'sampleBtn' => 'Sample',
                'testBtn' => 'Test',
                'muteall' => 'Mute all',
                'submitmessage' => 'Submit message',
                'reveivemessage' => 'Receive message',
                'enterroom' => 'Enter room',
                'leaveroom' => 'Leave room',
                'pan' => 'Pan',
                'volume' => 'Volume',
                'initiallogin' => 'Initial login',
                'logout' => 'Logout',
                'privatemessagereceived' => 'Receive private message',
                'invitationreceived' => 'Receive invitation',
                'combolistopenclose' => "Open/close combobox list",
                'userbannedbooted' => 'User banned or booted',
                'usermenumouseover' => 'User menu mouse over',
                'roomopenclose' => "Open/close room section",
                'popupwindowopen' => 'Popup window opens',
                'popupwindowclosemin' => 'Popup window closes',
                'pressbutton' => 'Key press',
                'otheruserenters' => 'Other user enters room',
            ),

            'skin' => array(
                'inputBoxBackground' => 'Input box background',
                'privateLogBackground' => 'Private log background',
                'publicLogBackground' => 'Public log background',
                'enterRoomNotify' => 'Enter room notification',
                'roomText' => 'Rooms text',
                'room' => 'Rooms background',
                'userListBackground' => 'User list background',
                'dialogTitle' => 'Dialog title',
                'dialog' => 'Dialog background',
                'buttonText' => 'Buttons text',
                'button' => 'Buttons background',
                'bodyText' => 'Body text',
                'background' => 'Main Background',
                'showBackgroundImages' => 'Show background',
                'uiAlpha' => 'Transparency',
                'borderColor' => 'Border color',
                'selectskin' => 'Select Color Scheme...',
                'buttonBorder' => 'Buttons border color',
                'selectBigSkin' => 'Select Skin...',
                'titleText' => 'Title text',
            ),

            'privateBox' => array(
                'sendBtn' => 'Send',
                'toUser' => 'Talking to USER_LABEL:',
            ),

            'login' => array(
                'loginBtn' => 'Login',
                'language' => 'Language:',
                'moderator' => '(if moderator)',
                'password' => 'Password:',
                'username' => 'User name:',
            ),

            'invitenotify' => array(
                'declineBtn' => 'Decline',
                'acceptBtn' => 'Accept',
                'userinvited' => "'USER_LABEL' has invited you to chat in 'ROOM_LABEL'",
            ),

            'invite' => array(
                'sendBtn' => 'Send',
                'includemessage' => 'Include this message with your invitation:',
                'inviteto' => 'Invite user to:',
            ),

            'ignore' => array(
                'ignoreBtn' => 'Ignore',
                'ignoretext' => 'Enter ignore text',
            ),

            'createroom' => array(
                'createBtn' => 'Create',
                'private' => 'Private',
                'public' => 'Public',
                'entername' => 'Enter room name',
            ),

            'ban' => array(
                'banBtn' => 'Ban',
                'byIP' => 'by IP',
                'fromChat' => 'from chat',
                'fromRoom' => 'from room',
                'banText' => 'Enter ban text',
            ),

            'common' => array(
                'cancelBtn' => 'Cancel',
                'okBtn' => 'OK',
            ),

            'sharefile' => array(
                'chat_users'=> '[ Share To Chat ]',
                'all_users' => '[ Share To Room ]',
                'win_choose' => 'Choose the file to upload:',
                'file_info_size'  => '<br>The maximum allowed size of this file MAX_SIZE.',
                'file_info_ext' => ' Allowed File Types: ALLOWED_EXT',
                'win_upl_btn'=> '  Upload  ',
                'win_share_only'=>'Share with',
                'pls_select_file' => 'Please select a file to share',
                'ext_not_allowed' => 'The FILE_EXT file extension is not allowed. Please choose a file with one of the these extensions: ALLOWED_EXT',
                'size_too_big' => 'The file that you have attempted to share exceeds the maximum allowed file size. Please try again.',
                'upl_error' => 'File uploading error',
                'usr_message' => '<b>USER_LABEL wants to share a file with you</b><br><br>File name: F_NAME<br>File size: F_SIZE',
            ),

        'desktop' => array(
            'invalidsettings' => 'Invalid settings',
            'selectsmile' => 'Smilies',
            'sendBtn' => 'Send',
            'saveBtn' => 'Save',
            'soundBtn' => 'Sound',
            'skinBtn' => 'Options',
            'addRoomBtn' => 'Add',
            'myStatus' => 'My status',
            'room' => 'Room',
            'welcome' => 'Welcome USER_LABEL',
            'ringTheBell' => 'No Answer? Ring The Bell:',
            'logOffBtn' => 'X',
            'helpBtn' => '?',
            'adminSign' => '(M)',
        )
    );
?>
*******************************************
slut

som overskriften lyder skal det være inden mandag der skal jeg bruge det :D helst i morgen eller søndag :D håber en gider :D
Avatar billede kenp Novice
19. november 2004 - 22:07 #1
Hvad med at ligge det i en mere passende kategori! end den som er til debat om eksperten.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. november 2004 - 22:27 #2
Får vi også dine karakterer? ;)
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. november 2004 - 22:49 #3
Her er mit forsøg

<?php
    $GLOBALS['fc_config']['sprog']['en'] = array(
        'name' => "Engelsk",

        'meddelelser' => array(
            'ignored' => "'USER_LABEL' ignorere dine meddelelser",
            'banned' => "due r blevet uelukket",
            'login' => 'Log venligst ind I chatten',
            'wrongPass' => 'forkert brugernavn og adgangskode, prøv igen.',
            'anotherlogin' => 'En burger med det navn findes allerede. Prøv med et andet navn.',
            'expiredlogin' => 'Din forbindelse er udløbet. Log ind igen.',
            'enterroom' => '[ROOM_LABEL]: USER_LABEL kom ind i rummet kl. TIMESTAMP',
            'leaveroom' => '[ROOM_LABEL]: USER_LABEL forlod rummet kl. TIMESTAMP',
            'selfenterroom' => 'Velkommen du er kommet ind I [ROOM_LABEL] at TIMESTAMP',
            'bellrang' => 'USER_LABEL ringede med klokken',
            'chatfull' => 'Chatten er fuldt optaget, prøv igen senere.',
        ),

        'usermenu' => array(
            'profile' => 'Profil',
            'unban' => 'fjern-ban',
            'ban' => 'Bann',
            'unignore' => 'Fjern-ignore',
            'fileshare' => 'Share File',
            'ignore' => 'Ignorer',
            'invite' => 'Inviter',
            'privatemessage' => 'Private meddelelser',
        ),

        'status' => array(
            'here' => 'Her',
            'busy' => 'Optaget',
            'away' => 'Kommer senere',
            'brb'  => 'BRB',
        ),

        'dialog' => array(
            'misc' => array(
                'roomnotfound' => "Rummet 'ROOM_LABEL' blev ikke fundet",
                'usernotfound' => "brugeren 'USER_LABEL' blev ikke fundet",
                'unbanned' => "Din banning er blevet ophævet af brugeren 'USER_LABEL'",
                'banned' => "Du blev bannet af brugeren 'USER_LABEL'",
                'unignored' => "Din ignorering blev fjernet af brugeren 'USER_LABEL'",
                'ignored' => "Du blev ignoreret af brugeren 'USER_LABEL'",
                'invitationdeclined' => "Brugeren 'USER_LABEL' har afslået din invitation til rummet 'ROOM_LABEL'",
                'invitationaccepted' => "Brugeren 'USER_LABEL' har accepteret din invitation til rummet'ROOM_LABEL'",
                'roomnotcreated' => Rummet blev ikke oprettet',
                'roomisfull' => '[ROOM_LABEL] er fuldt optaget. Prøv et andet rum.',
                'alert' => '<b>ALARM!</b><br><br>',
                'chatalert' => '<b>ALARM!</b><br><br>',
                'gag' => "<b>Due r blevet kvalt i DURATION minut(er)!</b><br><br>Du kan læse meddelelser I dette rum, men ikke deltage med".
                        "nye meddelelser til samtalen indtil din kvælning udløber.",
                'gagconfirm' => 'USER_LABEL er kvalt i MINUTES minut(er).',
                'alertconfirm' => 'USER_LABEL has re333ad the alert.',
                'file_declined' => 'Din fil blev afvist af USER_LABEL.',
                'file_accepted' => 'Din fil blev accepteret af USER_LABEL.',
            ),

            'unignore' => array(
                'unignoreBtn' => 'Fjern-ignorer',
                'unignoretext' => 'Indtast Fjern-ignore tekst',
            ),

            'unban' => array(
                'unbanBtn' => 'Fjern-bann',
                'unbantext' => 'Indtast fjern-bann tekst',
            ),

            'tablabels' => array(
                'themes' => 'Temaer',
                'sounds' => 'Lyde',
                'text'  => 'Tekst',
                'admin'  => 'Admin',
                'about' => 'Om',
            ),

            'text' => array(
                'itemChange' => 'Element der skal ændres',
                'fontSize' => 'Font Størelse',
                'fontFamily' => 'Font Familie',
                'language' => 'Sprog',
                'mainChat' => 'Hoved Chat',
                'interfaceElements' => 'Interface Elementer',
                'title' => 'Titel',
                'mytextcolor' => 'Brug min tekst farve for at nodtage alle meddelelser.',
            ),

            'sound' => array(
                'sampleBtn' => 'Prøve',
                'testBtn' => 'Test',
                'muteall' => 'Gør alle tavse',
                'submitmessage' => 'Indsend meddelelse',
                'reveivemessage' => 'Modtag meddelelse',
                'enterroom' => 'Gå ind i rum',
                'leaveroom' => 'Forlad rum',
                'pan' => 'Pan',
                'volume' => 'Volume',
                'initiallogin' => 'Start login',
                'logout' => 'Log out',
                'privatemessagereceived' => 'Modtag privat meddelelse',
                'invitationreceived' => 'Modtag invitation',
                'combolistopenclose' => "Åben/luk combobox liste",
                'userbannedbooted' => 'Bruger  bannet eller bootet',
                'usermenumouseover' => 'Brugermenu mouse over',
                'roomopenclose' => "Åben/luk rum vælger",
                'popupwindowopen' => 'Popup viendue åbnes',
                'popupwindowclosemin' => 'Popup vindue lukkes',
                'pressbutton' => 'Tryk på tasten',
                'otheruserenters' => 'En anden bruger er kommet ind i rummet',
            ),

            'skin' => array(
                'inputBoxBackground' => 'Indsend box baggrund',
                'privateLogBackground' => 'Privat log baggrund',
                'publicLogBackground' => 'Publik log baggrund',
                'enterRoomNotify' => 'Kom ind i rummet notifikation',
                'roomText' => 'Rrum tekst',
                'room' => 'Rum baggrund',
                'userListBackground' => 'Brugerliste baggrund',
                'dialogTitle' => 'Dialog titel',
                'dialog' => 'Dialog baggrund',
                'buttonText' => 'Knap tekst',
                'button' => 'Knap baggrund',
                'bodyText' => 'Body tekst',
                'background' => 'hoved baggrund',
                'showBackgroundImages' => 'Vis baggrund',
                'uiAlpha' => 'Gennemsigtighed',
                'borderColor' => 'Border farve',
                'selectskin' => 'Vælg farve skema...',
                'buttonBorder' => 'Knap border farve',
                'selectBigSkin' => 'Vælg Skin...',
                'titleText' => 'Titel tekst',
            ),

            'privateBox' => array(
                'sendBtn' => 'Send',
                'toUser' => 'Taler med USER_LABEL:',
            ),

            'login' => array(
                'loginBtn' => 'Login',
                'language' => 'Sprog:',
                'moderator' => '(if moderator)',
                'password' => 'Adgangskode:',
                'username' => 'Brugernavn:',
            ),

            'invitenotify' => array(
                'declineBtn' => 'Afslå',
                'acceptBtn' => 'Accepter',
                'userinvited' => "'USER_LABEL' har inviteret dig til chat i 'ROOM_LABEL'",
            ),

            'invite' => array(
                'sendBtn' => 'Send',
                'includemessage' => 'Medsend denne meddelelse i din invitation:',
                'inviteto' => 'Inviter bruger til:',
            ),

            'ignore' => array(
                'ignoreBtn' => 'Ignorer',
                'ignoretext' => 'Indtast ignorer tekst',
            ),

            'createroom' => array(
                'createBtn' => 'Opret',
                'private' => 'Privat',
                'public' => 'Publik',
                'entername' => 'Indtast rumnavn',
            ),

            'ban' => array(
                'banBtn' => 'Bann',
                'byIP' => 'via IP adresse',
                'fromChat' => 'fra  chat',
                'fromRoom' => 'fra rum',
                'banText' => 'Indtast bann tekst',
            ),

            'common' => array(
                'cancelBtn' => 'aflys',
                'okBtn' => 'OK',
            ),

            'sharefile' => array(
                'chat_users'=> '[ Del til chat ]',
                'all_users' => '[ Del til rum ]',
                'win_choose' => 'Vælg den fil der skal uploades:',
                'file_info_size'  => '<br>Den maximale størrelse der kan uploades er MAX_SIZE.',
                'file_info_ext' => ' Tilladte filtyper: ALLOWED_EXT',
                'win_upl_btn'=> '  Upload  ',
                'win_share_only'=>'Del med ',
                'pls_select_file' => 'Vælg den fil der skal deles',
                'ext_not_allowed' => 'FILE_EXT er ikke en tilladt filtype. Vælg en fil at typen: ALLOWED_EXT',
                'size_too_big' => 'Filer er for stor. Prøv med en mindre fil.',
                'upl_error' => 'File upload fejl',
                'usr_message' => '<b>USER_LABEL ønsker at dele en fil med dig</b><br><br>File navn: F_NAME<br>File størelse: F_SIZE',
            ),

        'desktop' => array(
            'invalidsettings' => 'Ikke tilladt indstilling',
            'selectsmile' => 'Smilies',
            'sendBtn' => 'Send',
            'saveBtn' => 'Gem',
            'soundBtn' => 'Lyd',
            'skinBtn' => 'Options',
            'addRoomBtn' => 'Tilføj',
            'myStatus' => 'Min status',
            'room' => 'Rum',
            'welcome' => 'Velkommen USER_LABEL',
            'ringTheBell' => 'Inter svar? Ring med klokken:',
            'logOffBtn' => 'X',
            'helpBtn' => '?',
            'adminSign' => '(M)',
        )
    );
?>
Avatar billede danskforum Nybegynder
20. november 2004 - 09:48 #4
bufferzone -> hvordan giver jeg dig point for dig fine arbejde ?
mvh.nikolaj
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. november 2004 - 14:03 #5
Nederst på siden kan du se en accepter kanp samt mit navn i en boks ved siden af. Du markere mit navn og trykker på accepter knappen, så sker resten automatisk
Avatar billede melange Nybegynder
21. november 2004 - 01:05 #6
danskforum: først logger du ind med din anden profil som du oprettede spøgsmålet med...
HEY! - det er vist ikke helt tilladt :/
Avatar billede fcs Novice
21. november 2004 - 11:28 #7
Danskforum/Knoxi>> Det er ikke tilladt at have to brugere herinde. Kom venligst med en forklaring.

FCS/Coadmin
Avatar billede freehelp Praktikant
21. november 2004 - 12:36 #8
http://www.eksperten.dk/spm/562967

Samme bruger bruger begge konti her
Avatar billede danskforum Nybegynder
21. november 2004 - 13:47 #9
ken i ikke kontakte mig via mail: danskforum@danskforum.dk ? jeg agter kun at bruge brugeren danskforum og ikke den der heder knoxi så jeg beglager meget de 2 brugere men havde lidt rod med at en fra mit forum havde lavet brugeren danskforum og jeg selv lavede knoxi profilen. håber i gider slette "knoXi" og skrive en mail til mig ! mvh. Nikolaj
Avatar billede fcs Novice
23. november 2004 - 08:18 #10
Forudsætningen for at jeg vil slette Knoxi er, at du lukker dette spørgsmål ved at tage pointene selv (smid et svar og accepter det), samt får lukket Knoxi's andre åbne spørgsmål. Derefter opretter du dette spørgsmål med brugeren danskforum med reference til dette spørgsmål, så det er brugeren danskforum der betaler for løsningen af denne opgave.

Fremover skal du kontakte coadmins når du har et eller andet problem, så vi undgår dette bøvl fremover.

Hygge

FCS/Coadmin