Avatar billede softe Nybegynder
19. november 2004 - 11:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvad skal jeg

... søge. Jeg leder efter et arbejde! Jeg har arbejdet i hjemmeplejen i ca. 5 måneder og jeg er MEGET træt af det! Derfor søger jeg arbejde. Hvad kan man søge som 19 årig, ufaglært og med en studentereksamen ved hånden? Alt har stort set interresse, men jeg mangler idéer til HVAD det kan være.

Her mangler jeg så din hjælp. Har du nogle forslag til HVAD jeg skal søge. Jeg har søgt på pædagogmedhjælper og piccolo. Jeg har ikke lyst til telemarketing eller arbejde i et "vikarkorps". Hvad er alternativerne?

Jeg bor i København.

Help me, Søren
Avatar billede exp Juniormester
19. november 2004 - 11:38 #1
Prøv at spørge i "Fri debat" istedet :-)
www.eksperten.dk/spm/Diversen/Fri-debat

Denne kategori er til generelle spørgsmål om eksperten.dk
Avatar billede softe Nybegynder
19. november 2004 - 12:51 #2
okay :)