Avatar billede tobbersecondary Nybegynder
18. november 2004 - 21:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan deaktiverer jeg Ekspertens e-mail robot?

Min indbakke oversvømmes af Eksperten e-mail robot beskeder og derfor ønsker jeg at deaktivere denne tjeneste.
Via min konto>indstillinger>e-mail-robot finder jeg tre valgmuligheder, der alle lader til kun at begrænse i forskelligt omfang, og ikke deaktivere, men faktisk er jeg ikke sikker, da de tre formulerede muligheder (flueben) til min irritation er formuleret på et så dårligt dansk, at de er komplet uforståelige.

Kan nogen fortælle mig hvordan jeg deaktiverer denne service?
Avatar billede exp Juniormester
18. november 2004 - 22:11 #1
Under punktet kategoriabonnering fjerner du alle fluebenene :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. november 2004 - 22:25 #2
http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=prefs - sæt vinge i "Send kun én E-mail til mig, når der er indlæg jeg ikke har set i de spørgsmål, hvor jeg deltager."
Så får du EEN mail - indtil du næste gang kigger i et spørgsmål, derefter EEN mail (og det uanset hvor mange indlæg, så får du kun een mail indtil du kigger igen - kommer der flere indlæg, ja så får du igen kun en enkelt mail fra div. spørgsmål)

exp> Så lukker han kun for kategorier han abbonnerer på - og så er iden med at abonnere på en kategori jo ligesom gået fløjten :)
Avatar billede exp Juniormester
18. november 2004 - 22:29 #3
john_stigers >>
Den funktion kan du ikke forvente virker - den er fejlmeldt ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. november 2004 - 22:31 #4
aha - så ved man det ;)
Avatar billede mugs Novice
18. november 2004 - 22:36 #5
exp > Er der andre fejlmeldinger, som ekspertens brugere kunne være interesserede i vide noget om?
Avatar billede exp Juniormester
18. november 2004 - 22:39 #6
mugs >>
Kig i Eksperten : Fejl ;-)

Den nye ansvarshavende arbejder i øjeblikket på at få det nye EXP/IDG-team ind i koden, hvorefter der gerne skulle ske nogle ændringer. Fx sådan noget som alle småfejlene.
Men inden i får forhåbningerne for langt op, så er der ingen deadline på noget som helst, andet end at de gerne skulle have overblik engang i starten af det nye år.

Men jeg er da fortrøstningsfuld :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
19. november 2004 - 01:02 #7
Hvis du ikke vil ha mail når der er indlæg i spørgsmål du deltager i, skal du fjerne fluebenet i "Abonnér" ude til venstre for boksen hvor du skriver indlæget.
Så burde du ikke få mail.

Du er så nok nødt til at huske det hver gang du kommenterer/svarer i spørgsmål.

I dette spørgsmål ligger du selv et svar, og accepterer, når du er tilfreds, da spørgsmål om eksperten er gratis.  c",)
Avatar billede tobbersecondary Nybegynder
24. november 2004 - 06:09 #8
Til exp.

Tak for jeres indlæg.
Avatar billede tobbersecondary Nybegynder
24. november 2004 - 06:10 #9
tilføjelse:

tak til alle...