Avatar billede bavian Nybegynder
18. november 2004 - 19:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Slette en konkret fil som windows ikke vil slette

Jeg har en billedfil, som jeg gerne vil slette, men windows giver følgende besked når jeg trykker på "delete".

"Cannot delete file "bla bla". There has been a sharing violation. The scouce or destination file may be in use"

Kan det måske klares fra dos af?
Avatar billede vejmand Juniormester
18. november 2004 - 19:23 #1
Måske i fejlsikret tilstand. (F8 under opstart)
Avatar billede htmlkongen Novice
18. november 2004 - 20:36 #2
Avatar billede hcma Novice
18. november 2004 - 20:44 #3
lav et tomt tekst-dokument og gem det i samme mappe som "den uslettelige fil"
marker så både det tomme tekstdokument og "den uslettelige fil" og tryk deletetasten
Avatar billede bavian Nybegynder
18. november 2004 - 21:16 #4
Det er jo ikke muligt at tildele nogel point, da ingen af jer har valgt at svare, men blot at kommentere.
Avatar billede bavian Nybegynder
18. november 2004 - 21:17 #5
Det skal dog lige siges at det virkede med at starte op i fejlsikret tilstand.

tak for hjælpen
Avatar billede vejmand Juniormester
18. november 2004 - 21:24 #6
Jamen velbekomme, så kommer der da et svar herfra.
Godt du fik det fikset.  c",)