Avatar billede aloc-dk Nybegynder
18. november 2004 - 14:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Site "hopper" et 3px til siden ved link-klik

Hej eksperter!
Jeg har et rimeligt irriterende problem jeg håber en af jer kan hjælpe mig med!

Mit problem er om følgende site: http://www.carlander.dk/bytteren/design/

Prøv at klikke på logoet eller et af fanebladende og se hvordan sitet hopper et lille stykke til venstre. Logoet henviser til samme side, index.asp, og derfor burde der ikke ske nogen synlig forskel ved klik på dette.

Det skal lige siges at sitet ikke indeholder noget asp-kode endnu, så det er ikke det der gør det.

På forhånd tak!

Mvh. Rasmus.
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. november 2004 - 14:20 #1
Ikke med firefox.
Avatar billede schaefner Juniormester
18. november 2004 - 14:22 #2
Jeg kan hverken få den til at "hoppe" i Firefox, Opera eller IE.

Hvad har du testet med?
Avatar billede aloc-dk Nybegynder
18. november 2004 - 14:23 #3
Nej du har ret i at det ikke sker i firefox, men nu bruger de fleste mennesker altså stadig internet explorer og jeg vil derfor gerne ha' det til at fungere ordentligt i den mest benyttede browser også :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. november 2004 - 14:25 #4
schaefner>>pröv at klikke på banneret i IE, så hopper den et par mm til venstre.
Avatar billede aloc-dk Nybegynder
18. november 2004 - 14:25 #5
schawfner: Jeg sidder på en bærbar med Windows XP Home SP2 i nyeste Internet Explorer version..
Avatar billede aloc-dk Nybegynder
18. november 2004 - 14:26 #6
michael_stim: Godt, så er jeg ikke den eneste! :)
Ved du hvordan det kan fixes?
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. november 2004 - 14:30 #7
Nej, men et gät er at det er tabellernes störrelse (nogen steder i %, andre i pixler)
Avatar billede aloc-dk Nybegynder
18. november 2004 - 14:59 #8
Jeg har prøvet at ændre lidt frem og tilbage på størrelserne, det er ikke lige umiddelbart noget der gør nogen forskel.
Avatar billede aloc-dk Nybegynder
19. november 2004 - 12:28 #9
Der er ikke nogen der er i stand til at løse denne opgave? Jeg giver gerne flere point hvis det er da jeg virkelig har brug for at få løst det her problem!
Avatar billede aloc-dk Nybegynder
19. november 2004 - 14:44 #10
Spørgsmålet er hermed lukket, jeg fik selv løst problemet ved et rent tilfælde. Efter jeg lagde den horisontale menu på stoppede den med at hoppe. Mærkeligt.. :)