Avatar billede Slettet bruger
18. november 2004 - 13:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ingen mails mere?

Hejsa.

Efter at jeg har været afkoblet internettet i et godt stykke tid, er jeg nu kommet på igen, og kan være med i div. debatter på Eksperten.dk. Fint nok.

MEN:
Nu modtager jeg ikke mails fra jer i de kategorier jeg har tilmeldt mig. Det gjorde jeg ellers altid før.
Hvorfor mon?
Avatar billede exp Juniormester
18. november 2004 - 13:30 #1
Der kan være forskellige løsningsmuligheder:

1. Du har sat flueben i "Send kun en mail..." i dine indstillinger - denne fjernes.
2. Prøv at skifte din mail, du kan evt også skifte tilbage igen

:-)
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2004 - 13:41 #2
Ok, tester.  :-)
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2004 - 13:49 #3
Ok, så har jeg ændret min mail-konto og ændret den tilbage igen, efter at have "bekræftet korrekt mailkonto". Så nu er det ihvertfald på plads.

Vedr. flueben i "Send kun en mail..." i mine indstillinger, har jeg ikke mulighed for det, da jeg ikke er pro-medlem.

Så nu kan jeg kun vente og se om der skulle komme mails fra jer, i de kategorier jeg er tilmeldt.

Indtil videre: Tak for hjælpen. :-)
Avatar billede exp Juniormester
18. november 2004 - 13:51 #4
Så lidt :-)

Husk at rapse point selv - spørgsmål om E er jo free of charge ;-)
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2004 - 20:52 #5
Hejsa igen, exp.  :-)

Hmmm... det virker altså stadig ikke, desværre. Ingen mails fra jer. Måske du kan kigge mine indstillinger igennem?

Lidt mystisk, for det virkede jo altid før. Nu har jeg været ofline i ca. 2 md., så måske det har noget med det at gøre?
Avatar billede exp Juniormester
18. november 2004 - 21:03 #6
extend >>
Jeg kan desværre ikke kigge i dine indstillinger - ikke mere end du kan. Jeg har slet ikke de rettigheder :-)

Det eneste jeg kan er at administrere spørgsmål og artikler, samt deaktivere brugere :-)

Men prøv at sende en mail til info@eksperten.dk - måske de kan hjælpe dig...
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2004 - 21:11 #7
-> exp:
Ja, det vil jeg gøre. Måske de kan gøre et eller andet.
Men ihvertfald tak for hjælpen og din tid.  :-)
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2004 - 21:12 #8
Lukker hermed og kaster points tilbage til mig selv.
Avatar billede exp Juniormester
18. november 2004 - 21:36 #9
:-)