Avatar billede juniorklubben Nybegynder
18. november 2004 - 13:04 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

nyt spil

Jeg står og skal købe nyt spil, hvad er godt?? jeg har kigget på den nye gta, men det eneste krav er at det skal være multiplayer med lan, er der nogle der har nogle ider??
Avatar billede gl.k. Nybegynder
18. november 2004 - 13:09 #1
TOCA race driver 2 er et _kanon_ spil, hvis race genren.
Half-Life 2 roser mange mennesker også.
Avatar billede juniorklubben Nybegynder
18. november 2004 - 13:12 #2
jeg har også kigget på Need For Speed Underground 2, men folk på 12 år skal også kunne spillet
Avatar billede gl.k. Nybegynder
18. november 2004 - 13:32 #3
Starwars Battlefront er +12, et godt spil, mange baner osv. Bygget a la Battlefield 1942, kanon grafik og nice gameplay.
Avatar billede dct Nybegynder
20. november 2004 - 23:21 #4
Der er masser af gode spil! Men det er lige om det skal være strategi eller hvad?
Avatar billede dct Nybegynder
20. november 2004 - 23:21 #5
Ups det skulle ikke være et svar...
Avatar billede madbott Nybegynder
24. november 2004 - 13:05 #6
hvad med condition zero det spiller min lille bror dagen lang :o)det er et online spil hvor det gælder om at arbejde sammen med andre og et skyde spil som millioner af mennesker spiller 24 timer i døgnet og så for man også et single player spil med det koster ca 250kr
Avatar billede tcw_monty_pyton Nybegynder
26. november 2004 - 13:28 #7
Half Life 2 er et kanon-godt spil, som giver lidt af hvert: gode gys, adrenanil-sus og mange gode overraskelser. Men det kræver et monster af en computer, for at kunne trække det... Og så følger der det før omtalte Condition Zero's opgradering med: Source.

Hvis man derimod gerne vil stimmulere de små grå lidt er Rome Total War SPILLET, uden untagelser... Det kræver både snilde, stategisk og taktisk overblik at styre en en en oldtidshær i gigantiske slag, hvor en forkert beslutning kan sende et par tusind mand i døden på et øjeblik.

Ellers er en gammel klassiker som Seadogs også et udmærket bud. I Seadogs starter du som kaptajn på et handelsesskib nede i Caribien blandt en masse småøer. Du kan så vælge at udføre små opgaver for de forskellige indbyggere på øerne, eller erhverve et kaperbrev, så du legalt kan plyndre fjendes skibe og derved finansere et nyt og større skib. Eller du kan vælge at blive pirat...