Avatar billede saad Nybegynder
18. november 2004 - 11:46 Der er 5 kommentarer

Real player vil ikke installeres

Hej alle sammen...
jeg håber at der er nogle kloge hoveder her inde der ville hjælpe mig med dette problem http://eksperten.dk/spm/561499
jeg er faktisk meget træt af dette program som ikke kan eller vil installeres på min pc,en.
Er der nogle der gider give hjælpe på det så vil jeg være den gladeste ivertfald hehe

takker ;)
Avatar billede nva Praktikant
18. november 2004 - 15:13 #1
Er du logget på med administrator rettigheder ?
Avatar billede saad Nybegynder
25. november 2004 - 17:41 #2
det lyder som om at der ikke nogle, der er eksperter i real player problem ,,
men alligevel  venter jeg på et fornuftig svar.
Avatar billede saad Nybegynder
25. november 2004 - 17:43 #3
nva...
hvad mener du med administrator rettigheder... jeg er bare ganske almindlig kunde her fordi ikke god til det her pc arbejde og derfor har brug for nogle eksperter som kan hjælpe mig ;)
Avatar billede nva Praktikant
26. november 2004 - 12:02 #4
Prøv at se lidt på denne vejledning :
http://www.learn.niu.edu/mbma/orientation/Real_Errors.html
Avatar billede nva Praktikant
09. december 2004 - 08:01 #5
Hvordan går det ?