Avatar billede peder77 Nybegynder
18. november 2004 - 10:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

oplever i også fejl.

Hej

Kan jeg få lidt feedback på dette site.
Skriv venligst hvis i oplever fejl eller mangler.

http://www.kranzogziegler.dk/

Vh
Peter
Avatar billede nissetec Nybegynder
18. november 2004 - 11:49 #1
Ja, jeg skriver ganske vist, men jeg oplever ikke fejl eller mangler :)

Flot side. Moderne, uden at man mister overblikket. Den "holder hvad den lover". Smart system med Danmarkskortet under Forhandler, og jeg kan specielt godt lide Play/Pause funktionen under Smykker.

Set med IE 6.0.2800 --- WinXP SP1 --- 1024x768 --- 512 RAM --- 1,7 GHz --- Briller fra Synoptik
Avatar billede s_u_m_s_a_r Nybegynder
19. november 2004 - 16:52 #2
Hej Peter,

Jeg syntes alt i alt du har lavet en god og let forståelig hjemmeside. Det eneste jeg ikke er så vild med der selve den grafiske stil danmarkskortet har - idéen er god - men stilen passer ikke (efter min mening) ind i resten af sidens grafiske look. Udover det er det ikke så tydeligt der sker noget når man laver en mouseOver punkterne på kortet - jeg ville lave effekten lidt mere tydelig.

Mvh.

Ras
Avatar billede kalp Novice
19. november 2004 - 16:57 #3
Fandt 0 fejl
Avatar billede jakoba Nybegynder
29. november 2004 - 11:49 #4
2 første mainmenu links giver en siden med en lodret lysstribe ser skanner henover
det tredie giver et ormalt fast billede
det fjerde (of dets underlinks) giver en billedflipper med flere billeder i cyklus.

Beslut dig. mange effekter rodet sammen på den måde er blot rod, vælg EEN til at være det websteds røde tråd.

Og tænk lidt funktionelt, hvor glad bliver brugeren i virkelige situationer:

Lene browser rundt med en drøm om at blive smuk, og i billedflipperen ser hun det sejeste armbånd flippe forbi. Kalder på Peter, "se her en pragtfuld ...  Øh hvor blev den af". Hvordan pokker kommer hun tilbage til at kunne vise ham netop det armbånd? Peter er ikke motiveret til at sidde tålmodigt og vente på noget det nok vil koste penge, snarere tværtimod. Kommer der et salg ud af det? eller ufred i det lille hjem ?

men jeg fandt ingen tekniske fejl (ser med Netscape7)

mvh JakobA