Avatar billede 99c09 Nybegynder
17. november 2004 - 21:48 Der er 2 kommentarer

hjælp til spil (random uhyre)

Hallo alle jer flash-spil eksperter... hvis der findes nogen her :) Jeg har et lille problem med et spil som jeg arbejder på... jeg mangler... et godt ActionScript til at indsætte "random" uhyre der automatisk vil bevæge sig i samme retning som spilleren? ps. Der skulle gerne komme uhyre fra alle sider af filmen og ind på scenen... ER DET MULIGT? selvfølgelig men hvordan :)

haster.... lidt
Avatar billede pyroman Nybegynder
17. november 2004 - 22:14 #1
Du må nok lige uddybe lidt hvordan resten af dit spil ser ud, hvordan styres spilleren og hvordan uhyrene skal bevæge sig...
Avatar billede 99c09 Nybegynder
17. november 2004 - 22:54 #2
Jeps... kender du til Crimsonland? Man ser spillet ovenfra. Spilleren styres med piletasterne og så skyder man med musen. Uhyrene skal så komme ind fra alle sider i hobetal!! ikke så mange i starten, men så efterhånden som man kæmper sig igennem skal der komme flere og flere. :) Uhyrene skal styre mod spilleren :)