Avatar billede Slettet bruger
17. november 2004 - 21:39 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hvilken musemåtte er bedst til MX1000?

Hej derude!!!

jeg har tænkt mig at købe en Logitech MX1000, og så tænkte jeg på hvilken måtte der ville være bedst for den, og hvorfor?

nu ved jeg godt at det er en lasermus, men det kunne godt være at der var en måtte der var bedre til denne mus.

I må godt skrive hvad man skal bruge, f.eks. skal man jo bruge noget teflon til icemat.

håber i forstår spørgsmålet og kan hjælpe mig.

/Anders555
Avatar billede freehelp Praktikant
17. november 2004 - 21:49 #1
Hvorfor ikke stille det i det rette kategori :-)

http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/Generelt/
Avatar billede freehelp Praktikant
17. november 2004 - 21:55 #2
Husk at lukke her inden du opretter det andet sted :-)
Avatar billede beorndesign Nybegynder
17. november 2004 - 21:55 #3
Så vidt jeg ved, er en ensfarvet overflade det bedste. Men egentlig kan du jo bruge næsten hvad som helst, bortset fra glas, som ikke er matteret.
Noget andet du lige skal være opmærksom på ved musen, er at den har en fejl! Så vidt jeg husker, er det noget med at den mister forbindelsen, hvis du løfter den. Så vent med at købe musen til fejlen er rettet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. november 2004 - 22:07 #4
beorndesign> den fejl er rettet for længst :)

Da det er en lasermus kan den læse overflader der er 10x mere ujævne end den udgåede model MX700 - køb den musemåtte du syntes bedst om!
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
18. november 2004 - 11:26 #5
Jeg har en MX1000 og jeg kan fint styre cursoren, hvis jeg bevæger den på min trøje, som er halvgroft vævet. På mit lakerede skrivebord kører den også fint. Umiddelbart tror jeg ikke du får problemer med hvilken som helst musemåtte, bare den ikke er gennemsigtig, altså glas eller plastic. Jeg har lige prøvet på en cdr og på den blanke side (den side der brændes på) fungerer den ikke, da det jo virker som et spejl, men på den anden side, virker den fint, selvom der er et meget tyndt lag gennemsigtig plastic ovenpå, så jeg tror ikke du skal være urolig.

Det er en VIRKELIG god mus, jeg er meget imponeret over dens præcision og ergonomi. Og selvfølgelig dens funktioner. Og batterilevetid. Den fungerer perfekt. Mht. det med at den mister forbindelsen, hvis man løfter den, så går der et kvart sekund, inden cursoren følger med, hvis man løfter musen, bevæger den og sætter den ned igen i én flydende bevægelse, men det er nu ikke noget jeg har følt mig generet af. Og tro mig, jeg bruger den mus minimum 10 timer om dagen...
Avatar billede freehelp Praktikant
01. januar 2005 - 18:28 #6
Mon ikke snart du kunne finde udaf at få smidt feedback her, eller får det her lukket ned!?