Avatar billede fotobob Nybegynder
17. november 2004 - 21:19 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes i om dette site?

http://stud.imma.dk/thrane/

Kunne godt bruge lidt konstruktivt kritik..

Det er hovedsiden i skal vurdere tak!
Avatar billede mikze Nybegynder
17. november 2004 - 21:26 #1
Syntes siden er lidt for hvis. Altså med baggrund og side, så hænger det lidt for meget sammen. Kan godt lide den blå farve du arbejder med, og knapperne passer godt ind, syntes bare de er lidt for høje, men smag og behag :)

Men kan ikke se hvor du vil have indholdet, der er 2 reklamer i siden, og så et billede af et vandværk. (Den øverste "reklame" ved jeg godt er jeres egen). Og den øverste "reklame" syntes jeg er meget vel lavet :)

Konklution: Alt for hvid, hænger for meget sammen, knapperne for høje, flot blå farve du har valgt, flotte knapper og et flot logo :)
Avatar billede mikze Nybegynder
17. november 2004 - 21:27 #2
Nææh hov, begge "reklamer" var jeres, syntes bare det lignede en reklame. Så de skulle måske også hænge lidt mere sammen eller noget ala det :)
Avatar billede kalp Novice
17. november 2004 - 21:33 #3
synes også at der er alt for hvidt... strukturen på siden er forvirrende... (er enig med mikze) det ligner reklamer... og det øverste billede ved menuen er placeret helt forkert...
Avatar billede fotobob Nybegynder
17. november 2004 - 21:44 #4
jeg er enig i, at det er for hvidt.
Avatar billede sierradriver Nybegynder
17. november 2004 - 21:46 #5
Højresiden vil passe bedre hvis den køres mere sammen (lodret).

Det vil være en god idé at smide lidt tekst på siden, evt. bare mumletekst, så vi kan se hvordan og hvor du har tænkt dig det skal se ud/være.
Avatar billede fotobob Nybegynder
17. november 2004 - 21:55 #6
Hvad synes i om "tastselv" boksen?
Avatar billede fotobob Nybegynder
17. november 2004 - 21:56 #7
"Højresiden vil passe bedre hvis den køres mere sammen (lodret)."den forstår jeg altså ikke helt!
Avatar billede fotobob Nybegynder
17. november 2004 - 22:18 #8
Er det pænere nu, med en meget lys grå baggrundsfarve?

http://stud.imma.dk/thrane/
Avatar billede fotobob Nybegynder
18. november 2004 - 00:40 #9
http://stud.imma.dk/thrane/

Nu har jeg lavet lidt mere om!
Avatar billede morteeart Nybegynder
18. november 2004 - 00:44 #10
kikset med horisontal scrollbar, og at der er 2 verticale scrollbars.

_EN_ scrollbar må være rigeligt.

Designet er forvirende, men dog er farverne gode og stilrene..

www.mozilla.org/products/firefox <- har du også testet i Firefox ?-)
Avatar billede fotobob Nybegynder
18. november 2004 - 01:02 #11
hmm der er ingen scrollbars i internet explorer. Jeg er egentlig ligeglad med Firefox, dem der vælger at bruge den , må sgu være indstillet på at ikke alle sider virker i den...sådan er det desværre.
tak for kritikken...:-)
Avatar billede fotobob Nybegynder
18. november 2004 - 01:04 #12
desuden aner jeg intet om, hvordan man programmerer til firefox eller hvad den hedder!
Avatar billede morteeart Nybegynder
18. november 2004 - 18:31 #13
Dumt sagt..

"dem der vælger at bruge den , må sgu være indstillet på at ikke alle sider virker i den" (det her bliver man flamet for)

Sider som ikke virker i firefox er kodet af idioter.
Og hvis du ikke vil overveje crossbrowser checke, og w3c,
så slet venligt din side, den har bør ikke lægge på nettet !.

"desuden aner jeg intet om, hvordan man programmerer til firefox eller hvad den hedder!"

Bruger sin hjerne, og sine kode egenskaber..
Lær html på www.html.dk
Avatar billede fotobob Nybegynder
19. november 2004 - 23:01 #14
jeg kan ikke rigtigt se hvad der er galt med min kode?

det jo bare alm. tabeller og en IFRAME.