Avatar billede player114 Nybegynder
17. november 2004 - 13:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

phpmyadmin langsom og ustabil

hej når jeg går ind på min phpmyadmin så tager det 5 minutter eller mere og så hvis jeg er heldig kommer siden frem men nogle gange siger den bare at den ikke kan finde siden ellers er den bare grim... og det er det samme når jeg endelig kommer ind er det det samme når jeg vælger database...
Avatar billede morteeart Nybegynder
17. november 2004 - 14:00 #1
og det kan vi ikke gøre så meget ved..
Det eneste _DU_ kan gøre er at kontakte din host.

men hvor har du hosting ?..
Avatar billede player114 Nybegynder
17. november 2004 - 14:08 #2
den kører på min egen apache server...
Avatar billede leif Seniormester
17. november 2004 - 17:01 #3
:)

Så vil jeg mene at enten er PHP ikke sat op korrekt, phpMyAdmin har en fejlkonfigurering eller din MySQL er ustabil !
Avatar billede player114 Nybegynder
17. november 2004 - 17:04 #4
okay nogle gange kører phpmyadmin hurtigt og godt så er det ikke mysql?
Avatar billede leif Seniormester
17. november 2004 - 17:07 #5
Prøv at reinstaller din MySQL ? Tag en backup af alle data, fjern den helt og installer den igen !

Kører den på en Windows platform ?

Og du er sikker på at du har husket alle konfigureringsmuligheder i phpMyAdmin ?
Avatar billede player114 Nybegynder
17. november 2004 - 17:16 #6
ja den har haft kørt godt
Avatar billede player114 Nybegynder
03. maj 2009 - 20:32 #7
tak for hjælpen :)