Avatar billede dk2072692 Nybegynder
17. november 2004 - 13:14 Der er 7 kommentarer

Forære brugt pc væk

Har udskiftet mit gamle pc-udstyr. Mener at have hørt at nogen istandsætter brugte pc´er, som derefter bliver sendt til u-lande eller modtagere i østeuropa.
Kender I nogle adresser på sådanne firmaer?
Avatar billede che0ps Nybegynder
17. november 2004 - 14:31 #1
Øhh.. har sku ik li hørt om nogle private der gør sån noet.. men ved da skoler og andre steder gør det når deres bliver forældet ;) Aalborg tekniske skole sendte nogle af sted for ik så lang tid siden..
Avatar billede annikadk Nybegynder
17. november 2004 - 14:31 #2
Folkekirkens Nødhjælp har en ordning: http://kortlink.dk/e6y
Avatar billede annikadk Nybegynder
17. november 2004 - 14:32 #3
Har hørt om det andet også, men det er længe siden, så kan ikke huske hvem.
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
17. november 2004 - 15:39 #4
kom til at tænke på at SiD- svendborg tidligere har indsamlet pc-ere og andre ting på et tidspunkt og sendt en hel bilfuld til Polen. ved ikke om de gør det mere.
Avatar billede klid Nybegynder
17. november 2004 - 16:00 #5
Avatar billede dk2072692 Nybegynder
17. november 2004 - 16:44 #6
Tak til alle, jeg kontakter Folkekirkens Nødhjælp!
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
10. januar 2005 - 16:21 #7
Du har glemt at lukke dit ?