Avatar billede designz Nybegynder
17. november 2004 - 12:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

læg foretrukne fra cd til computer

Hej

Jeg har en programmerngsopgave.

Jeg har en mappe med foretrukne på en cd. Jeg vil gerne have et lille program,som lægger de foretrukne ind i "foretrukne"mappen på computeren. Det skal virke på alt fra win98-XP.

Jeg har tidligere fået at vide at det skulle laves i Delphi?!? Jeg ved det ikke, jeg ved intet om programmering.

Jeg vil gerne give dobbeltpoint for opgaven ved hurtigt svar
Avatar billede exp Juniormester
17. november 2004 - 15:34 #1
Der er to ting du gør galt her:

1. Det er ikke tilladt at give "dobbeltpoint" for opgaveløsning - 200 point er max
2. Det er ikke tilladt at oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selvom det er i en anden kategori. Det er dog tilladt at genoprette et spørgsmål efter 7 dage, såfremt der ikke er kommet tilfredsstillende svar.

Du bedes derfor lukke dette spørgsmål ved at lægge et svar selv, og acceptere dette, idet du allerede har oprettet dette spørgsmål én gang:
www.eksperten.dk/spm/551569

Mvh
exp/coadmin
Avatar billede designz Nybegynder
17. november 2004 - 19:48 #2
tak for kommentar. Det er så åbentbart 3de gang jeg opretter spørgsmålet, jeg havde glemt at jeg havde den du kommenterer. Den første er lukket.