Avatar billede rozz Nybegynder
17. november 2004 - 08:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Highway - et godt product?

Ærede brugere af Eksperten;

JEg står for at flytte og dermed også miste mit nuværende bredbånd, som er via fællesantenne. Øv for det er billigt. Men jeg skal ud på landet og dermed skal jeg have ny udbyder. JEg er faldet over Tiscali som tilbyder 2 mbit med de første 1 gb fri om måneden. eferfølgende kan man købe 1 gb mere for 59 kr.

Mit spørgsmål; jeg ved det rækker hvis man bare læser hjemmesider, tjekker mail - og sin netbank. MEN rækker det også hvis man spiller på nettet? Er der nogen der ved hvormange mb man bruger for at spille Call of duty, HL2 osv?
Avatar billede jpvj Nybegynder
17. november 2004 - 08:45 #1
Mit forslag:

Hent dumeter og mål hvor meget du bruger over 1 uge - så er det ikke så svært at se om det rækker...

http://www.dumeter.com/
Avatar billede rozz Nybegynder
17. november 2004 - 08:48 #2
ok - jeg var ikke klar over sådan noget fantes. men mit problem er jeg i øjeblikket slet ikke har tid til at sidde og game som jeg gerne vil - så hvis der var en der lige havde et overblik over hvor meget man ca skal regne med at bruge - så vil jeg blive glad