Avatar billede kodak Mester
16. november 2004 - 23:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

X box

Hvordan er det muligt at skifte IP-Adresse på en X box
Jeg vil meget gerne vide det for jeg har på en eller anden måde fået den ændret til o.o.o.o

Så derfor vil jeg meget gerne have hjælp for ellers kan jeg ikke komme til at spille lan spil
Avatar billede coolby Nybegynder
16. november 2004 - 23:08 #1
Hvordan har du fået ændre den til 0.0.0.0 ?
Avatar billede kodak Mester
16. november 2004 - 23:58 #2
aner det ikke det er derfor jeg spørger hvordan jeg ændre det hvis jeg vidste hvordan jeg havde gjort så havde jeg gjort det om igen.
Avatar billede stiff Nybegynder
17. november 2004 - 10:57 #3
Hvilket dashboard kører du med?? Det kunne tyde på at du har sat den op til DHCP, og så fanger den ingen adresse... Du må uddybe det lidt mere
Avatar billede kodak Mester
17. november 2004 - 11:38 #4
Der er chip og stører HD i boxen det er faktisk det eneste jeg har leget med.
Avatar billede venturer Nybegynder
18. november 2004 - 12:43 #5
Du skal ind under opsætning -> netværk (kan godt være at dette er under Live indstillinger). Det er rimligt let at finde med xbox' eget dashboard. Hvis du bruget noget andet software er du nøst til at skrive hvad det er.
Avatar billede kodak Mester
18. november 2004 - 23:20 #6
jeg fandt fejlen der var 1n leder i selve kablet dr var rykket over det virker nu.

Men tark for indsatsen.