Avatar billede iceyblue Nybegynder
16. november 2004 - 15:55 Der er 4 kommentarer

Konverter data til bla. Excel

Hejsa...

Jeg arbejder på en C# winForm...Jeg ønsker at kunne konverterer det tekst og grafik jeg viser brugeren i et Print Document til Excel, Word og PDF format...

Hvilke muligheder findes der til dette?

Håber meget i kan hjælpe mig!

MVH. IceyBlue
Avatar billede bumle90 Nybegynder
16. november 2004 - 17:51 #1
Brug crystal reports.....Det er hurtigt at konvertere til en lang række formater
Avatar billede bumle90 Nybegynder
16. november 2004 - 17:51 #2
Og det er inkluderet i vs.net
Avatar billede sovsekoder Nybegynder
16. november 2004 - 19:48 #3
altså en konvertering af din windows form? til excel format? hvad mener du helt præcist?

skal man f.eks stadig kunne indtaste i editboxe efter formen er "konverteret" til excel, word / pdf
Avatar billede iceyblue Nybegynder
17. november 2004 - 19:19 #4
bumle90>> Crystal Reports SUCKS BIG TIME!! Har rodet ALR FOR meget med det og helt seriøst, der findes simpelthen IKKE noget dårligere værktøj...så er det på plads ;)

Sovsekoder>> Nej det er ikke nødvendigt, at man kan editere i indholdet...
Forestil dig at programmet viser nogle tabeller, grafer mv. til brugeren og hvis brugeren nu gerne vi kunne tage som konvertere det han ser på skærmen til fx. Excel således at han selvfølgelig efterfølgende kan åbne dokumentet i Excel og fx. også sende excel-filen til en anden på mail mv...