Avatar billede danisher Nybegynder
16. november 2004 - 15:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Point ude

Hej Eksperten

Under min profil står der at jeg har 150 point ude, men når jeg klikker på min oversigt, over oprettede spørgsmål, kan jeg kun se 1 ubesvaret spørgsmål.
Dette spørgsmål har point givning på 150 point. Hvordan kan mine point ude så være 300?

Hvis jeg tager fejl, hvilket spørgsmål mangler så at blive besvaret?

På forhånd tak!

Mvh
Avatar billede ladyhawke Novice
16. november 2004 - 15:29 #1
jeg kan ikke umiddelbart finde andre spørgsmål end det til 150p. Har du accepteret svar/lukket spørgsmål for nylig? Hvis ikke så bør du nok kontakte admin.
Avatar billede danisher Nybegynder
16. november 2004 - 15:37 #2
Hmm...

Nu er jeg logget ind igen, og nu siger den kun 150 point ude...

Det kan være det er cached, så den ikke opdaterer hele tiden...

Men jeg takker!

Mvh
Avatar billede thaufer Nybegynder
16. november 2004 - 15:54 #3
Der er cache på.

Så vidt jeg ved, kører Eksperten med Zend Optimizer, som cacher visse dele af PHP's output. Ting som dine point ude opdateres ikke hvergang du opdaterer siden.