Avatar billede casper_ghost Nybegynder
12. marts 2001 - 19:40 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

vurdering

hvad synes i har lavet farverne mere lyse og teksten mere tydlig end før

/casper

url

http://home1.stofanet.dk/ghost_on/cool.html

Avatar billede zeth Nybegynder
12. marts 2001 - 19:44 #1
Den er faktisk ret flot, men jeg syntes du burde have farver i stedet for de der gråtoner.. Du burde også have en anden skrifttype, da den du bruger nu bliver kedelig i længden..

Alt i alt kan jeg godt lide den
Avatar billede preclean Nybegynder
12. marts 2001 - 19:51 #2
jeg syntes der er stil over din side. simple og ren. lidt formeget sort(ramme)
dog fortæller den ikke noget noget særligt.
Avatar billede berg Nybegynder
12. marts 2001 - 20:04 #3
Er pacifisme ikke ca. det samme som nazisme?
Avatar billede geek Nybegynder
12. marts 2001 - 20:10 #4
Er det meningen at billederne skal placeres oven på hinanden hvis man holder musen nede og træker den over på et andet nummer
Ellers meget pænt desigt.
syntes det ville være rart hvis der var en sort kant rundt om det lille vindue, (bare 1-pixel tyk), da det ser mærkeligt ud hvis man har gang i flere browser og kun åbner \"task title\" - vinduet
Avatar billede casper_ghost Nybegynder
12. marts 2001 - 20:24 #5
berg >> det kan du jo tolke som du vil men i bund og grund så er en pacifist en der forkaster enhver form for krig og går ind for ikke vold

nacisme er når man deler folk op i grupper og gør nogen til bedre mennersker end andre

så jeg kan ikke lige se hvad de to ting har med hinanden at gøre, men dette er jo også designet jeg gerne ville have vurderet det andet kan vi diskutere under fri debat

/casper
Avatar billede casper_ghost Nybegynder
12. marts 2001 - 20:29 #6
geek >> det er meningen man bare skal lade musen hvile henover knapperne når man vil se tegningerne, der er faktisk en kant rundt om mit vindue men det ikke så markant men det også fordi det skal ses på sort baggrund da kanten jo er hvid
Avatar billede berg Nybegynder
12. marts 2001 - 20:44 #7
Casper->OK, tager jeg fuldstændig fejl eller var det ikke det musolini der startede pacifismen i Italien under 2. verdenskrig? Der hvor Nazismen og Italien stod side om side?

eller også blander jeg nogle ting sammen :), plzz correct me, jeg er viden begærlig!
Avatar billede berg Nybegynder
12. marts 2001 - 20:49 #8
Sorry, det er mig der kludrer, jeg blandede lige pacister og fascister sammen, sorry..!
Avatar billede casper_ghost Nybegynder
12. marts 2001 - 21:14 #9
berg >> det er iorden du er tilgivet alle kan jo fejle;-)

/casper
Avatar billede casper_ghost Nybegynder
12. marts 2001 - 22:10 #10
jeg takker for jeres kritik og pæne ord og vil tage den til eftertanke

/casper