Avatar billede nadine Nybegynder
15. november 2004 - 23:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

pop-up blocker der virker o.a.

Hej eksperter =)

Jeg bruger ikke længere ie da jeg er blevet gladere for både Opera og Mozilla.

Jeg har dog det problem at selvom jeg IKKE har ie-browseren åben, så popper der ca. hvert 5. minut en masse reklame-p*s op mens jeg er midt i noget (for slet ikke at nævne et eller andet porno-hejs jeg aldrig har sagt ja til som dukker op i en særlig viewer jeg slet ikke kan få afinstalleret).

Jeg har installeret en pop-up-blocker der består tests på div. pop-up-testsider.
ALLIGEVEL popper de stadig op, og altid i ie-vinduer - aldrig i den browser jeg bruger.

Hvad gør jeg for at slippe for de pokkers smiley-reklamer, amerikanske datingsider, auktioner, tilbud om gratis gaver osv...?
Nogen der kan hjælpe?

Mvh. Nadine

PS: Win XP Professional er mit operativsystem hvis det har nogen betydning.

(Oprettede dette spm. under en anden kategori uden held, nogen foreslog jeg skulle oprette her i stedet)
Avatar billede kalp Novice
15. november 2004 - 23:51 #1
du kan afindstallere explore nu du ikke bruger det mere...

ud over det lyder det som om du har lidt spyware på din pc
Avatar billede nadine Nybegynder
15. november 2004 - 23:52 #2
Sorry - forkert kategori *rødmer*
Avatar billede speedytech Nybegynder
15. november 2004 - 23:53 #3
Har du installeret WIN SP2 ? Den har en popup killer som i hver fald virker med 'Avant Browser' - Så mod ikke også at den virker i Opera og Mozilla.

Det kunne sådan være at du lige skulle kører en spyware check på din computer.