Avatar billede jsoftware Nybegynder
15. november 2004 - 22:51 Der er 1 kommentar

Bunke af underlige problemer med windows

jeg er i den yderst frustrerende situation at jeg sidder inde med en hulens bunke af problemer med min computer.
jeg kan lige lave en liste:

Får access violations i explorer.exe hvis jeg dobbeltklikker på mp3 filer for hurtigt
Får tilfældige access violations i explorer.exe:sysfader
Får til tider blue screens med stop kode 0x00000007(?)
Kan ikke copy-paste fra internet explorer vinduer
Får desuden "Out of memory on line:xx" tilfældigt når jeg bruger internet explorer

jeg har scannet med avg antivirus, spybot s&d, hijackthis, cwshredder, trend micro housecall, norton antivirus, ad-aware og diverse andre spyware og virus detekterings produkter. kører zone alarm...

jeg har prøvet stor set alt.. (bortset fra formatering, hvilket ikke er en mulighed)

på forhånd tak for hjælpen :)
Avatar billede bredker Nybegynder
15. november 2004 - 22:53 #1