Avatar billede bannerzone Nybegynder
15. november 2004 - 18:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Medion Md 40100 Laptop vil ikke starte op

hejsa,
Jeg har en Medion MD 40100 Laptop som pludselig ikke vil starte op.
jeg har brugt den masser af gange idag, og har slukket den ved at sætte den i dvale, med at trykke på FN + F2...
Nu vil dne pludselig ikke starte, 1½ time efter jeg brugte den sidst.
Når jeg trykker på start knappen, starter min Fan, den kører på max, den lyser kort i DVD-Brænderen, og videre sker der ikke mere.. den fortsætter dog med at køre med Max Fan hastighed...
Medion siger at jeg skal sende den ind til dem, og at det vil tage min 10 dage... mit problem er, at jeg ikke har 10 dage, fordi jeg har en masse vigtige ting på den, som jeg faktisk skal bruge snart.
ydermere vil de have 690 kr. for at tage backup af data..

jeg har prøvet at den én gang startede, og begyndte at loade.. jeg nåede lige præcis ikke til at kunne logge ind på Windows XP..

jeg har prøvet at tage batteri ud, og vente for at se hvad der sker.. der skete bare det samme da jeg satte det i, og tændte maskinen igen.

Er der nogen der har prøvet det før, og eventuelt ved hvad der skal til?

Mvh
Bent
Avatar billede victor-1 Nybegynder
15. november 2004 - 18:17 #1
Kan du starte den op i fejlsikker tilstand (tjek din manual for tastekombination) eller prøv at taste <F2> eller <F3> under opstarten.
Avatar billede bannerzone Nybegynder
15. november 2004 - 18:20 #2
nej slet ikke. den vil engang komme til at jeg skal indtaste mit password som jeg har sat på opstart
Avatar billede victor-1 Nybegynder
15. november 2004 - 18:25 #3
Nej password - det er jeg klar over, men du skal også ind i fejlsikker tilstand længe før du skal taste password *S*

Prøv at tænde pc'en og umiddelbart efter begynde at tabbe løs på <F5> eller <F8>.
(før skrev jeg <F2> eller <F3> og det var vist noget sludder)
Avatar billede bannerzone Nybegynder
15. november 2004 - 18:30 #4
Det sker intet... Det hjælper ikke.....
Avatar billede bannerzone Nybegynder
15. november 2004 - 18:42 #5
den virker nu.. Jeg tog rammen ud og satte den i ign.. ved ikke hvorfor det hjalp?!?!?
hordan giver man egentlig point for svar her? har aldrig været her før :-) men tak fordi du prøvede at hjælpe victor-1 :-)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
15. november 2004 - 18:54 #6
Hvis du synes jeg skal ha' point for at ha' forsøgt at hjælpe dig, skal du acceptere det svar jeg lige har lagt her. Du accepterer ved at markere mit brugernavn nede til venstre og derefter trykke på Accepter.

Alternativt kan du lægge et svar selv og derefter acceptere det ;-)
Avatar billede bannerzone Nybegynder
15. november 2004 - 20:36 #7
Mange tak :-)
B.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
15. november 2004 - 20:58 #8
Selv tak :)