Avatar billede overloaded Mester
15. november 2004 - 17:14 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Reklamer på eksperten!

Hej, jeg bruger Eksperten hver dag, men er ved at være godt træt af alle de grimme reklamer.
Har ingen dan-kort til at betale for et pro medlemsskab med.
Bruger Mozilla Firefox med indbygget popupblocker men den tager ikke dem midt på siden.
Nogle gode ideer, til at undgå reklamer på.
Avatar billede bjornicle Nybegynder
15. november 2004 - 17:16 #1
Avatar billede overloaded Mester
15. november 2004 - 17:17 #2
Kender den godt men MSDN reklamerne er der stadigvæk fra microft.
Avatar billede overloaded Mester
15. november 2004 - 17:27 #3
microft=microsoft
Avatar billede victor-1 Nybegynder
15. november 2004 - 17:29 #4
Bruger du Windows XP, så hent og installer SP2 - så er du uder over problemet med popups :-)

Ellers kan denne måske hjælpe dig -
http://www.mathies.com/popthis/
Avatar billede overloaded Mester
15. november 2004 - 17:32 #5
Har fået reklamen fjernet med firefox nu, skulle bare højreklikke på den og tilføje den.
Køre Windows XP SP2 i forvejen og kan ikke se at gør forskel da jeg bruger firefox.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
15. november 2004 - 17:34 #6
Sorry overloaded => den virker selvf. kun hvis man bruger IE.
Min fejl :-(
Avatar billede overloaded Mester
15. november 2004 - 17:36 #7
*LOL* :)
Avatar billede overloaded Mester
15. november 2004 - 17:41 #8
Men har Danske Netbank til at kunne betale med for et Pro medlemsskab.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
15. november 2004 - 17:43 #9
Hmm - hvorfor *LOL* ?
Jeg gav dig en velment undskyldning for ikke at ha' læst, at du brugte Firefox.
Avatar billede overloaded Mester
15. november 2004 - 17:47 #10
Ok, tager det  ikke så højtideligt at man overser lidt, en gang i mellem.
Nu er problemet løst.
Avatar billede exp Juniormester
15. november 2004 - 18:04 #11
www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=114 er også en mulighed...
Avatar billede basementjack Nybegynder
16. november 2004 - 20:47 #12
Tja.. Den dyre løsning er at finde Norton Firewall.. Den har adBlocking.. Og den tager dem alle.. altså udover Popups.. Så jeg har også Firefox :)