Avatar billede groovespeak Nybegynder
15. november 2004 - 13:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Nyt liv i gammel mobil?

Jeg har en gammel mobil, som jeg gerne vil have liv i igen (taletid, ikke abonnement). Den er købt for ca. 4 år siden uden abonnement og kørte i sin tid med Sonofon taletidskort. Problemet er, at jeg ikke dengang var opmærksom på at gemme og nedskrive diverse koder - hverken den PIN, jeg valgte, eller PUK-koden. Så nu er den låst og jeg kan saftsuseme mig ikke finde ud af at få den låst op igen, så jeg kan bruge den igen.

Har I nogle gode råd til, hvad jeg kan gøre?
Avatar billede knejt Nybegynder
15. november 2004 - 14:04 #1
Prøv evt at kontakte en unlocker i nærheden af dig selv, han kan garenteret hjælpe dig med at få mobiloz op og køre igen
Avatar billede knejt Nybegynder
15. november 2004 - 14:07 #2
http://www.mobilunlock.dk/catalog/
www.funlock.dk
her er ihvertfald lige et par links du kan prøve, ellers prøv evt bare at søge på unlock på nettet
Avatar billede groovespeak Nybegynder
15. november 2004 - 14:25 #3
Det lyder indlysende - tak for tippet! Smid et svar for point.
Avatar billede knejt Nybegynder
15. november 2004 - 14:26 #4
det får du her :-) held og lykke med det
Avatar billede dyrbye Praktikant
16. november 2004 - 19:56 #5
www.unotel.dk

99,- kr i oprettelse = 99,- kr taletid

65 øre/min og sms 16 øre.

Intet minimumsforbrug og intet abonnement.
Avatar billede knejt Nybegynder
17. november 2004 - 20:17 #6
dyrbye- hvad har det med noget som helst at gøre?
Avatar billede dyrbye Praktikant
17. november 2004 - 21:01 #7
Jeg har en gammel mobil, som jeg gerne vil have liv i igen (taletid, ikke abonnement).
Avatar billede knejt Nybegynder
17. november 2004 - 21:44 #8
Problemet er, at jeg ikke dengang var opmærksom på at gemme og nedskrive diverse koder - hverken den PIN, jeg valgte, eller PUK-koden. Så nu er den låst og jeg kan saftsuseme mig ikke finde ud af at få den låst op igen, så jeg kan bruge den igen.

Har I nogle gode råd til, hvad jeg kan gøre?
Avatar billede dyrbye Praktikant
18. november 2004 - 11:18 #9
Jeg svarer på det ene spørgsmål og du har forstand på det andet! eller har jeg bare misforstået så undskyld.