Avatar billede highrisetimes Nybegynder
14. november 2004 - 19:56 Der er 10 kommentarer

Hvad er den her side ca værd?

Hej hvad er den her side ca værd i kr,- der er osse en masse systemer... www.highrisetimes.dk
Avatar billede the_ghost Nybegynder
14. november 2004 - 20:06 #1
Det skal lige siges, at nu sidder jeg med Opera, og der virker den ikke ordentligt.
Avatar billede miciver Nybegynder
14. november 2004 - 20:07 #2
Ingenting:-)
Avatar billede highrisetimes Nybegynder
14. november 2004 - 20:20 #3
Hmm hvad med systemerne er de ikke noget værd?
Avatar billede baloose Nybegynder
14. november 2004 - 20:47 #4
Har du hørt om W3C ( http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.highrisetimes.dk%2F ) du mangler både "Character Encoding" og "Doctype"...
Avatar billede highrisetimes Nybegynder
14. november 2004 - 22:09 #5
Hvad gør det der link? :S
Avatar billede minus Nybegynder
14. november 2004 - 23:08 #6
2-300 kr er din side vel værd.. men ikke meget mere ;)
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2004 - 08:39 #7
flot banner.. god design. .. jeg vil nok skyde på en 300 - 400 kroner max. .. men hvis din side bliver validatoret .. så kommer den lidt højre op ..
Avatar billede anne-m Nybegynder
15. november 2004 - 11:13 #8
Jeg sidder på mac OS 10 og i safari sidder designet ikke helt rigtig. Og der er scroll i login osv. Men jeg skal ikke kunne sige hvad sådan en side er værd.
Avatar billede baloose Nybegynder
16. november 2004 - 18:15 #9
Linket er til en service W3C (World Wide Web Consortium) tilbyder. Denne service tjekker din html kode igennem for at se om der er fejl i den (hvilket der er en del af så vidt jeg kan se), du kan læse mere på http://w3c.org/
Avatar billede the_ghost Nybegynder
07. marts 2005 - 13:05 #10
Mon det ikke er på tide at spørgsmålet bliver lukket ?