Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
14. november 2004 - 18:15 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvike programmer?

Hej experter.

Jeg skal til at lave en hjemmeside, men jeg ved ikke hvilket program jeg skal lave det i???
Kan i hjælpe mig.

Jeg skal bruge et program til at lave hjemmesiden og et program til at lave billederne. Jeg har Frontpage 2003 men der er nogle der har sagt at det ikke er godt???
Avatar billede olebole Juniormester
14. november 2004 - 18:36 #1
<ole>

Det kommer helt anpå pengepungen  :)
Hvis det skal være en WYSIWYG-editor (What You See Is What You Get), vil jeg anbefale MacroMedia DreamWeaver.
Til billeder: Adobe Photoshop/ImageReady eller MacroMedia FireWorks.

Begge MacroMedia programmer ligger som 30-dages trial-versioner.

/mvh
</bole>
Avatar billede many Nybegynder
14. november 2004 - 19:19 #2
Prøv at læse Roberts ord først...
Avatar billede many Nybegynder
14. november 2004 - 19:20 #3
Og de er at finde på: http://stegen.dk/robert.htm  :o)
Avatar billede olebole Juniormester
14. november 2004 - 19:31 #4
:D
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
14. november 2004 - 19:41 #5
Tak lav det til et svar og få points(olebole)
Avatar billede olebole Juniormester
14. november 2004 - 19:45 #6
Okay - men normalen er 15 points for et let spm. Det er mere end rigeligt her  ;o)
Læg et svar selv og tag så selv resten
Avatar billede smeier Nybegynder
14. november 2004 - 20:14 #7
Jeg havde heller ikke tænkt mig at gi dig meget mere end 20 points. Men læg nu et svar ik?
Avatar billede smeier Nybegynder
14. november 2004 - 20:14 #8
sorry for spam.. Forvekslede dette med mit eget spm..
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
14. november 2004 - 20:56 #9
øhhh ....to brugerkonto ????  vist ikke helt efter reglerne
Avatar billede olebole Juniormester
14. november 2004 - 21:00 #10
*host-host*
Avatar billede smeier Nybegynder
15. november 2004 - 00:04 #11
Nej nej bare rolig. Har trods alt været her længe nok til at lade være med at oprette 2 kontoer.
Kender intet til visualdeveloper. Åbner et spm for at betale ham tilbage.

Fejlen skyldes at jeg havde åbnet et spm
http://eksperten.dk/spm/561277

hvor olebole havde svaret. Så kom kiggede jeg på skærmen og svaret fra olebole
"Okay - men normalen er 15 points for et let spm. Det er mere end rigeligt her  ;o)
Læg et svar selv og tag så selv resten"

Desværre var jeg gået hen på et andet spm.
Underskylder for spam. Og for at være skyld i at visualdeveloper beskyldes for snyd.

M.v.h
Troels
Avatar billede smeier Nybegynder
15. november 2004 - 00:06 #12
Avatar billede smeier Nybegynder
15. november 2004 - 16:08 #13
Hey og forresten visualdeveloper. Du må altså meget gerne svare på det spørgsmål jeg har postet.
http://www.eksperten.dk/spm/561384