Avatar billede 4bendix Nybegynder
14. november 2004 - 15:57 Der er 3 kommentarer

TvOut På gammelt GFkort

Hej eksperter.
Jeg sidder og skal have tvOut på et gammelt grafikkort - (Geforce2)
Jeg kan ikke finde ud af hvad det er for et stik der skal bruges - altså det der går ud fra kortet. Det er ikke et S-vhs, men anderledes. Tror det var dem man brugte før man lavede Svhs direkte  ud fra kortene....
Benene sidder således: 3 øverst, 4 i midt og 2 nederst..
Jeg har forsøgt mig med et stik jeg havde hvor der var en plasticTab  der hvor der ellers er 2 ben ud på kortet - men uden resultat.
Nogen der kan hjælpe ???
Avatar billede plokke Nybegynder
15. november 2004 - 15:12 #1
Det skulle vel ikke være et Leadtek kort? Den producent (og sikkert også andre), brugte et specielt "fordeler-kabel", som deler sig i hhv. s-video og composite.

Kablet kunne f.eks. købes ved det tidligere Data Centrum (tror jeg gav 29 kroner ;o))
Avatar billede 4bendix Nybegynder
15. november 2004 - 19:26 #2
Kortet er et 3D blaster...
Jeg må formulere en mail til dem så!
Avatar billede plokke Nybegynder
16. november 2004 - 12:26 #3
Datacentrum eksisterer ikke mere ;o) Men ved f.eks. Computercity i Aalborg, har de en hel væg fyldt med diverse stik - mon ikke det du søger findes der?