Avatar billede orbison Nybegynder
14. november 2004 - 15:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Brevpapir til Outlook 2003

Hvor kan jeg finde noget *gratis* brevpapir til Outlook 2003? På Micrsofts sider kan jeg kun finde til Outlook 2000.

Det skal *ikke* være brevpapir der bevæger sig. Der må meget gerne også være noget til jul og nytår.

Nedenstående side har ingen interesse, da jeg overhovedet ikke kan finde ud af at hente det.
http://www.thundercloud.net/stationery/
Avatar billede orbison Nybegynder
14. november 2004 - 15:50 #1
Og i øvrigt: Når jeg har hentet det, hvordan installere man det så??
Avatar billede orbison Nybegynder
14. november 2004 - 15:51 #2
Det skal være en webside hvor der ikke er spyware eller virus!
Avatar billede orbison Nybegynder
14. november 2004 - 16:07 #3
Nå, men så er der måske nogen der kan svare på flg:

Jeg har downloadet en pakke med brevpapir. Det viste sig at være en exe-fil. Den kørte jeg så og får også at vide at det og det er pakket ud. Men jeg kan ikke finde dem nogen steder.
Hvor er de???
Avatar billede orbison Nybegynder
14. november 2004 - 16:14 #4
Der står at de bliver udpakket til C:\programmer\common files\microsoft shared\stationary. Men der er de bare ikke. Hjælp!!!
Avatar billede orbison Nybegynder
14. november 2004 - 17:15 #5
Glem det