Avatar billede scaffolder Nybegynder
14. november 2004 - 13:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

sløv mappeåbning!

Har det sidste stykke tid været udsat for at det tager op til 1 minut at åbne en mappe i outlook, den står bare med timeglasset.
hvad kan det skyldes?
Avatar billede mile Juniormester
15. november 2004 - 13:24 #1
Prøv

Start - Kør

Outlook.exe /cleanviews
Avatar billede scaffolder Nybegynder
15. november 2004 - 15:37 #2
Har selv fundet løsningen, det var simpelthen den plugin til outlook der findes i Avg virusprogram, da jeg fjernede det flueben, så var der ingen problemer.
Men mile, hvad går det forslag som du kommer med ud på?
Avatar billede mile Juniormester
16. november 2004 - 08:53 #3
Det kan forekomme at visning i en bestemt mappe bliver korrupt. Det medfører at ved klik på mappen, står den med timeglas eller Outlook brager slet og ret ned. Ved at køre en cleanviews får man renset korrupte visninger og er kørende igen.
Avatar billede scaffolder Nybegynder
16. november 2004 - 15:13 #4
Nyttig info,det er 15 point værd!!!
Avatar billede mile Juniormester
17. november 2004 - 08:36 #5
Takker..