Avatar billede jkk1989 Nybegynder
14. november 2004 - 02:27 Der er 4 kommentarer

Logitech MX1000

Jeg har et problem med min logitech MX1000 den virket fint igår men idag da jeg starter computeren reagere musen ikke. Jeg prøver at trykke på reset under musen og på reciveren men det hjælper ikke. Musen er koblet til USB. Jeg har også prøvet at sætte den til PS2 men der reagere den hellere ikke. Vis jeg går ind og fjerner musens driver og sætter USB stikket i igen så siger den ikke engang "Fundet nyt hardware" nogen der ved hvad problemet er?

Mvh Jesper
Avatar billede aa_1234 Nybegynder
14. november 2004 - 03:16 #1
kan du få en anden mus til at virke hvis du sætter den i?
Avatar billede jkk1989 Nybegynder
14. november 2004 - 11:55 #2
Ja jeg kan godt få en anden mus til det
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
15. november 2004 - 10:54 #3
SÅ ville jeg tage den ud hvor du har købt den og smide den lige i hovedet på dem igen..
Avatar billede aa_1234 Nybegynder
18. november 2004 - 12:47 #4
hvis du godt kan få en anden mus til at virke, så ville jeg kaste den lige i hoved på dem du har købt den af ;-)