Avatar billede gassing Nybegynder
13. november 2004 - 18:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

RAID Problem

Jeg købte for nylig et nyt mb, ASUS P4800 Deluxe, det har virket ubeklageligt indtil nu, det er nok bare mig der ikk kan finde ud af det.
Når jeg skal konfigurer min onboard RAID controller, booter jeg maskinen op, og den læser RAID'en op, og viser mig at der sidder et DVD-ROM Drev på primary. Men når så jeg trykker TAB for at komme ind i RAID BIOS, åbner den BIOS'en, men så er det lissom den fryer, eller at mit keyboard bliver disabled, jeg er ihvert fald helt låst.

Hvad kan de skyldes?
Avatar billede john.doe Nybegynder
15. november 2004 - 08:09 #1
din raid controller kan ikke lave de instillinger
som den gerne vil på et DVD-drev.
Den er beregnet til harddiske som kan opsættes
til raid 0 / 1 / 5 eller en kombination af disse
Avatar billede gassing Nybegynder
15. november 2004 - 16:16 #2
Nope, virker stadig ikk. Har prøvet at sætte min ene hd i raid istedet for dvd drevet.