Avatar billede zod Nybegynder
13. november 2004 - 16:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

tv-out, med geforce 4 ti4200

hej...

hvordan finder man det som er vist på nederstående billede:

http://bigup.peecee.lir.dk/view.php?id=2109

hvis man har Geforce 4 TI4200 128 DDR ram
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
13. november 2004 - 16:11 #1
Hvis du ikke har samme driver som den du viser på billedet, kan det godt se lidt anderledes ud hos dig - men ellers er det således:

Højreklik på skrivebordet -> Egenskaber -> Indstillinger -> avanceret -> GeForceXXX
Avatar billede zod Nybegynder
13. november 2004 - 16:15 #2
det ser nemlig anderledes ud ved mig ... men GeforceXXX er det et fane blad eller
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
13. november 2004 - 16:19 #3
ja, hvor der står xxx vil der sikkert stå dit model nummer
Avatar billede zod Nybegynder
13. november 2004 - 16:24 #4
ja men hvad gør jeg så når jeg er kommet derind
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
13. november 2004 - 17:11 #5
Klik på nview, klik på dit tv, klik Enhedsindstillinger | Vælg Outputenhed | Avanceret.
Her burde den være nederst, men det skal siges at jeg heller ikke kan vælge noget dernede.
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
13. november 2004 - 20:05 #6
når du kommer derind skulle der gerne dukke en menu op ude til venstre, ligesom på dit billede, - tryk i denne menu og se om der ikke dukker det op du skal bruge...
Avatar billede zod Nybegynder
14. november 2004 - 17:18 #7
nej det gør der ikke, men fik løst problemmet på en anden måde, tak for jeres tid
Avatar billede freehelp Praktikant
14. november 2004 - 18:08 #8
Tjekker man brugerens tråde ser man hvor ofte han lukker på denne måde :-)

Beklager spam
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
14. november 2004 - 19:05 #9
zod > Hvilken anden måde brugte du ?
Det kunne jo være vi kunne lære noget af den metode du har brugt.
Avatar billede zod Nybegynder
15. november 2004 - 15:45 #10
brugte et andet kabel !