Avatar billede 0410af Nybegynder
12. marts 2001 - 14:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hjælp til flash 5.0

Hejsa..

Er der nogen der kender en flash guide til flasf 5.0? Sådan set bare en gennemgang med øvelser eller lignende?
en der starter med simple ting, og så ender med det store..? jeg har set på nogle eksampler altså  Flash Tutorials, men de er alle sammen til flash 4.0. Er der nogen som kan hjælpe mig.
tak.

Avatar billede diktator Nybegynder
12. marts 2001 - 14:38 #1
Et godt sted at starte er under Lessons og samples, i selve programmet...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. marts 2001 - 14:38 #2
Gå igennem de tutorias der følger med Flash 5. De er ganske glimrende.

Gå i help/lessons.

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. marts 2001 - 14:39 #3
Hov det er da vist snyd det her. Fuldstændigt samme ordvalg.

http://www.eksperten.dk/spm/56057
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. marts 2001 - 14:42 #4
Avatar billede diktator Nybegynder
12. marts 2001 - 14:43 #5
Nikolaj :: ja, det ligner det, selvom 0410af har krydret spørgsmålet med en masse slå- stavefejl 8/
Avatar billede 0410af Nybegynder
12. marts 2001 - 15:01 #6
nu skal jeg svar på jeres spørgsmål venner, før jeg stillet min spørgsmål, kiggede jeg rund omkring om nogen havde stillet det samme spørgsmål eller ej, men til min skuffelse de hjemmesider som var anbefalet var store set til flash 4.0 og ikke 5.0, og i ved nok at flash 5.0 er lidt forskeligt fra 4.0.
jeg har også vært på help/ex and lesson, men har bare bruge for et hjemmeside som køre nogle ex. som i flash 4.0. og jeg siger det igen til falsh 5.0

tak
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. marts 2001 - 15:10 #7
Det undrer mig bare til stadighed at du ikke selv kunne finde på noget bedre at skrive.

At du har søgt rundt her er vist en omgang sludder for næsen alle links der gives for tiden er Flash 5 links.

Jeg gav linket til www.designsbymark.com i det andet spørgsmål fordi jeg mener at selvom det er til Flash 4 giver det en grundlæggende forståelse.

Der er ingen grund til at hverken du eller Phrozia sætter sig ind i de nye funktioner i Flash 5, når i ikke kan de mest basale funktioner.

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. marts 2001 - 16:11 #8
Jeg har givet dig og Phrozia en undskyldning i http://www.eksperten.dk/spm/56100 og håber du accepterer den.