Avatar billede minima Nybegynder
12. november 2004 - 14:08 Der er 4 kommentarer

Lys omkring billede i Photoshop el. InDesign

Jeg skal lægge et billede ind over en mørk baggrund. Billedet har jeg fritlagt i Photoshop med pen tool. Billedet er forholdsvist mørkt, så jeg kunne tænke mig om der kunne komme et svagt "lysskær" omkring det, så det adskiller sig mere fra baggrunden. Hvordan gør jeg det?
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
12. november 2004 - 14:30 #1
Med Effects > Outer glow
Avatar billede minima Nybegynder
12. november 2004 - 14:56 #2
Fandt ud af, at det ikke ligger under Effects - hvor det så end er - men under Layer, Layer Style, Outer glow - og her virker det fint :o)
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
12. november 2004 - 15:29 #3
ok, Så huskede jeg vist forkert, har ikke lige en Photoshop her
Avatar billede anne-m Nybegynder
15. november 2004 - 11:09 #4
dobb.klik på det lag med billedet – så du kommer ind i en "layer style" dialogboks Her kan du i højre side af dialog-boksen afkrydse "outer glow" og lege lidt med indstillingerne for hvordan det skal se ud.