Avatar billede ette Nybegynder
12. november 2004 - 08:36 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Kontraktudkast søges

Hej, jeg har fået en bestilling på et cms til en forening og jeg leder nu efter et kontraktudkast som jeg kan bruge
Jeg er på et tidspunkt stødt på sådan et, her på eksperten. Men nu kan jeg simpelthen ikke finde det igen..

håber der nogen der kan hjælpe..
Avatar billede freud Nybegynder
16. november 2004 - 01:01 #1
har en kontrakt som jeg bruger til mine webopgaver... måske den kan bruges
Avatar billede freud Nybegynder
16. november 2004 - 01:03 #2
den er gennemlæst af en advokat, så der skulle ikke være nogle problemer
Avatar billede freud Nybegynder
16. november 2004 - 01:10 #3
har lige kigget den igennem og du skal selvfølgelig selv rette kontrakten til hvad angør dit firnanavn og det cms du bruger
Avatar billede freud Nybegynder
16. november 2004 - 01:12 #4
du kan downloade den her: http://www.neocon.dk/standart_kontrakt.doc
Avatar billede freud Nybegynder
16. november 2004 - 01:18 #5
ikke for at være besværlig men kan du ik mail mig i stedetfor så skal jeg nok sende dig kontrakten......

Jeg har ved nærmere eftertanke ikke så god erfaring med den slags download - sorry

Du kan finde min mail adr. her http://www.neocon.dk
Avatar billede ette Nybegynder
16. november 2004 - 07:45 #6
mail er på vej til dig, glæder mig til at se den
Avatar billede freud Nybegynder
16. november 2004 - 18:27 #7
- ette

har du tjekket din mail ?
Avatar billede ette Nybegynder
16. november 2004 - 19:49 #8
Hej Freud

Yes, jeg har lige tjekket mail og den kontrakt ser meget lovende ud, du får dine velfortjente point og et tak for hjælpen :-)
Avatar billede keysersoze Guru
19. november 2004 - 20:17 #9
kan jeg ikke lige få en kopi med det samme - kim@soze.dk

:)
Avatar billede punnishment Nybegynder
25. november 2004 - 15:20 #10
kan jeg ik også? - invipun@hotmail.com
Avatar billede keysersoze Guru
04. december 2004 - 01:50 #11
jeg har ingenting fået endnu - så prøv lige at send igen hvis en af jer har forsøgt... husk at løsninger der gives point for skal være tilgængelig for alle.
Avatar billede keysersoze Guru
18. december 2004 - 10:08 #12
ingenting endnu :( glem mig nu ikke...
Avatar billede freud Nybegynder
18. december 2004 - 10:20 #13
- keysersoze & punnishement

I kan hente kontrakten her:

http://www.neocon.dk/Aftale.htm
Avatar billede keysersoze Guru
19. december 2004 - 22:57 #14
mange tak