Avatar billede nighthawk_junior Nybegynder
11. november 2004 - 21:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Slet Temporary Internet files?

Jeg fandt denne her på www.nettips.dk

Undgå Midlertidige Internetfiler
Når du er på nettet, bliver der lagt et kopi af de besøgte sider på din harddisk. Dette forøger hastigheden når du surfer, men da der efterhånden kan samle sig utrolig mange data på disken på denne måde, kan det i yderste konsekvens gøre maskinen sløv. Du kan få Internet Explorer til at slette disse data hver gang du slukker for din browser.

Start Microsoft Internet Explorer.
Klik på Funktioner og herefter på Internetindstillinger.
Klik på fanebladet der hedder Avanceret.
Scroll ned ad siden til du kommer til et sted der hedder Sikkerhed. Lidt længere ned vil du se, at der står ”Slet mappen temporary Internet Files, når browser lukkes”, sæt et hak der.

Denne virker også ganske fint på min maskine. En jeg kender ville også gerne have slået den funktion til, men den findes ikke i hans internet explorer, selvom det her helt den samme version browser vi kører med.

Her er mit spørgsmål så...
Er der nogen der kan forklare mig hvordan det kan gå til, eller hvad man kan gøre for at få denne funktion til og fungere i hans browser???
Avatar billede kalp Novice
11. november 2004 - 21:38 #1
han kan da i hvertfald gøre noget..

sige funktioner/internetinstillinger/indstillinger/

sætte den til at gemme max 1mb ! og sige den aldrig skal tjekke efter nye versioner af hjemmesider
Avatar billede vejmand Juniormester
11. november 2004 - 21:39 #2
Jeg ved ikke hvorfor den ikke findes i din bekendtes browser, men her er et link til et lille program der klarer dette.

http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm

Scroll ned til IE Privacy Keeper
Avatar billede kalp Novice
22. november 2004 - 11:47 #3
Der er slet ikke kommet input fra spørgeren hehe hvorn' skær den mester?:p
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 22:34 #4
Husk  at lukke spørgsmålet her
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 19:42 #5
nighthawk_junior ?
Avatar billede nighthawk_junior Nybegynder
05. januar 2005 - 19:53 #6
takker for det og lukker spørgsmålet
Avatar billede nighthawk_junior Nybegynder
05. januar 2005 - 19:54 #7
spørgsmål lukket..