Avatar billede skov55 Nybegynder
11. november 2004 - 16:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows vil ikke starte op

Hej Eksperter!

Jeg har et problem, med min computer.!

Når jeg starter XP op, kommer den ikke længere ind til Login billedet! Altså det billede hvor man kan logge ind som fx. "Administrator" problemet er at der hverken kommer til at stå noget navn efter billedet, og man kan heller ikke trykke på det, for at logge ind.

Desuden kommer "Luk-computeren" ikonet heller ikke frem i bunden.

Nogen der ved hvordan den kan drejes??

På forhånd tak,
Jakob Skov Jakobsen // Skov55
Avatar billede 13thsky Nybegynder
11. november 2004 - 16:58 #1
1) prøv at starte den op i fejlsikret tilstand (tryk f8 inden den begynde at loade windows)

2) smid xp cd'en i og vælg installer windows, når du skal vælge hvilket drev du vil installere på, vælger du bare reparer i stedet.

/13
Avatar billede skov55 Nybegynder
11. november 2004 - 18:21 #2
har været ved at prøve at rep. på den måde du siger, men når jeg vælger rep gør den et par ting og så står jeg bare i dos'en og følgende sti står på skærmen. c:/windows. Hvad skal jeg så gøre der??

Mvh Jakob Skov Jakobsen // Skov55
Avatar billede 13thsky Nybegynder
11. november 2004 - 18:25 #3
ja, det er fordi du IKKE skal vælge rep. i første omgang. Vælg installer windows og der hvor du skal vælge drev, vælger du reperer... DVS, ikk vælg det i første omgang, men næste gang du kan vælge det...

/13
Avatar billede skov55 Nybegynder
11. november 2004 - 18:27 #4
Ok, prøver det lige 2 sek :D
Avatar billede skov55 Nybegynder
11. november 2004 - 18:38 #5
har gjort som du siger, og nu sker der noget, men det virker som om at den installere oveni, der står at "Installationen vil bliver fuldført om ca 37mins", kan det godt passe`?
Avatar billede 13thsky Nybegynder
11. november 2004 - 18:56 #6
yep, no problem, den reparerer.. og intet slettes...
Avatar billede skov55 Nybegynder
11. november 2004 - 18:56 #7
Jahuuuuuuuuu, det virkeded :D Tak for hjælpen 13thsky! Du får point !
Avatar billede 13thsky Nybegynder
11. november 2004 - 19:01 #8
Super, tnx 4 pointz

/13